Friday, January 18, 2013

18.jaanuar - õhtune jooks

Päeval oli jälle imeline ilm. Mingi hetk oli selline tunne, et no ma kohe pean lihtsalt välja saama. Ja ma tahan joosta. Ettearvatult vähenes koos hämaruse saabumise ja päikese kadumisega ka minu entusiasm, kuid üritasin päevast tunnet meenutada. Kuna mees tõi täna põnnid ära, siis sain töölt otse koju. Pistsin jooksuriided selga ja õue.
Väga hea oli. Enesetunne oli mõnus. Pulsivööd jälle ei viitsinud panna, kuid enesetunde järgi oli pulss täiesti kontrolli all. No vähemalt esialgu. Ja uhke olen, et päris stabiilses tempos olen sibanud. :) Lõpp läks kiire(ma)ks - seedimine hakkas trikke tegema ja oli vaja kähku koju jõuda. Kuid siiski tänasest päevast ainult positiivsed tunded.
5,2km ja 35min http://connect.garmin.com/activity/263366238

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Tsu!
    Soovitav on pulsivöö ikkagi kõige kiuste endale ümber siduda ning püüda joosta ühtlase pulsiga (nt 145-150 v 140-145), küll siis tuleb ka vastupidavus, nagu iseenesest. Ja et ei tekiks ka libedaga kukkumisohtu, on soovitav ketside ümber siduda ühed iganes head naelikud (http://www.jooksuekspert.ee/et/lisavarustus.html).
    Jõudu ja jaksu.

    ReplyDelete
  3. No teoorias ma tean, et madalama pulsiga peaks jooksma. Aga mul see kuidagi ei õnnestu. :)

    ReplyDelete