Sunday, January 27, 2013

27.jaanuar - Peaaegu rahul nädalaga

Teisipäeval oli siis kokkulepitult minu jooksupäev. Algne mõte oli minna Stromkale, kuid kuna mehel tulid veel õhtused toimetused, siis tuli teha kiirelt ja seega sõitsin koju välja ning lippasin vaha tuntud rada Filtri teel.
Jalad olid veidi väsinud, kui see läks paari kilomeetriga üle. Kui veel kergelt unustamiste juurde tagasi tulla, siis oli mul isegi pulsivöö kotti pakitud. Ma lihtsalt unustasin selle ümber panna. Ning kui meenus, siis ei viitsinud hakata enam lahti riietuma. :P
6,1km ja 42min http://connect.garmin.com/activity/266194913

Neljapäeval oli mehel kiire päev ning seega käisin ise sulikutel järel ning siis koju. Reedel tuli mees hilja, samuti jooksma ei jõudnud. Mõtlesin juba, et metsa läheb ka see nädal ja uus algus. Aga vähemasti eile hommikul (või siis lõunal) väike jooksutiir. Algne plaan oli paar kilomeetrit pikem, aga kõht mängis jälle mäkra, seega lidusin koju. Vähemasti pulsivöö oli lõpuks peal - pulss võiks olla magalam, kuid enesetunnet ja tempot arvestades olen päris rahul.
6,35km ja 43,5min http://connect.garmin.com/activity/266194892

Täna perega spordiklubis. Jooksu tegin 33min ja 5km. Algne mõte lihtsalt pool tundi joosta. Kui esimene kilomeeter kiirusega 6:35 hakkas poole peale saama, olin juba veidi väsinud ja mõtlesin teha kilomeeter kiiremat ning 500m aeglast vahele. Aga kui kilomeeter lõppema hakkas, tuli hullumeelne mõte - teen kilomeetri kiiremat ja... 500m veel kiiremat (minu jaoks siis). No ja nii siis saigi keeratud kiirus 5:52 peale. Kolm satsi jõudsin niimoodi teha ja siis veel natuke peale ka, kui 30min täis sai. Siis keerasin tempo täitsa maha ja tegin kiirkõndi, kuni 5km täis sai. Peale seda kasutasin veidi ka masinadi, muuhulgas ka sõudeergomeetrit, mis on minu arvates üks meeletult hirmus masin. :) Ja mingi hetke taas suslikutega basseini. Natuke ujumist, natuke rohkem suplemist, ka niisama olesklemist.
Mina rahul. Ja ülehomme esmaste plaanide järgi taas jooksma.

No comments:

Post a Comment