Saturday, April 13, 2013

13.aprill - Suts ja valmis. Aga aeglaselt.

Teisipäeval tahtsin pakile järgi minna. Tegelikult oli see mind kandekeskuses juba nädalajagu päevi oodanud, kuid ma olin ikka unustanud. Lasteaia juures rääkisin suslikutele, et nemad jäävad autosse (sest nad olid kohutavalt märjad) ning mina lippan kärmelt ja toon paki ära. Suts ja vamis, eksole. Meelde tuli see suts mulle... umbes Vabaduse väljakul. Teoorias oleks olnud veel võimalus auto nina Toompuiestee poole keerata, aga kas see oleks seda väärt olnud? Veeresime koju.
Ja kodus lippasin siis jooksujalu kandekeskusesse. Eks ta selline paras sprint oli - kaks kilti sinna, kaks tagasi. Ja kuna mul oli kiire, siis sibasin päris kärmelt. Kilomeetriajad seda küll ei näita, sest foore, mille taga oodata, jäi teele üksjagu, kuid "best pace" on minu kohta ikka muljetavaldav. :)
4,16km, 27:40min. http://connect.garmin.com/activity/297229920

Eile oli pisike plaan, kuid plaan ei teostunud. Tänane hommik läks samuti raisku. Aga kui lõuna ajal suslikud peale pikka kraaklemist lõpuks voodisse sain ja nad üllatavalt kiirelt uinusid, siis panin dressid selga ja suundusin Stroomi. Üle saja aasta panin pulsivöö peale ja üritasin siis aeglaselt joosta. Esimesel kilomeetril oli lihtne, edasi aga jälgisin pidevalt, et liiga kõrgele ei läheks. Kolmanda ja neljanda kilomeetri max pulss on tingitud selles, et ümberkeeramise kohta jõudes tuli klappidest jama laul, ning üritasin üheaegselt joosta, lompe jälgida ja uut laulu panna. Viienda kilomeetri lõpumeetritel tegin sama vea. Ilmselgelt ei tasuks pulssi hoida üritades väga telefonist laule näppida. Tempo oli aeglane. Kohati oleksid jalad tahtnud kiiremini sibada ja siis hoidsin end tagasi. Enesetunde järgi kahtlustasin pigem kõrgemat pulssi, kuid selles võis olla süüdi ka peavalu.
6km ja 43min http://connect.garmin.com/activity/297229897

No comments:

Post a Comment