Thursday, April 4, 2013

4.aprill - Teletorni trepijooks

Alustuseks väike kõrvalepõige üleeilsesse õhtusse. Tegin pisikese jooksuotsa Filtri teel. Ja tegelikult peaks alustama sellest, et umbes kolmveerand tundi varem sisenesime suslikutega Selverisse ja ma teadsin kindlalt, et tuleb osta tordimaterjali. Veidi hiljem kesklinna poole vurades kõlas tagaistmelt rõõmus avaldus: "Küll mul on hea meel, et mul homme sünnipäev on!". Ja sellepeale ütles emme (loe: mina) valjusti ja mõtlematult "kurat" (ja ausalt, ma üldiselt ei vannu). Aga jah - koogimaterjali meil ju poekotis ei olnud....
Nii ma siis koju jõudes ühendasingi meeldiva kasulikuga - tegin joosutiiru ja lõpu eel põikasin poodi. Raske oli nagu viimasel ajal ikka. Loodan, et ennem hakkab kergemaks minema kui et rõõm jooksust kaduma.
Viimase kilomeetri jooksin nagu vanasti koolis pendelteatejooksudes - ainult et pulga asemel küpsisepakid kõvasti vastu rindu surutud.

7,1km ja 47min http://connect.garmin.com/activity/292761338

Täna oli Teletorni trepijooks.
Esialgu täpsusjooks, hiljem kiirusjooks. Kuna mind pole kummagagi õnnistatud, siis läksin nii kiiresti peale tööd kui jõudsin ja ronisin üles. Täpsed inimesed olid omadega juba ühel pool, kiired tegid alles soojendust - seega oli mul vaba trepp. Kolmeteistkümnendale korrusele jõudes tegin pikema pausi - veepeatus, aknast välja vaatamise peatus. Vahepeal sai veel telefonile vastatud, sest kuna pojal väike sünnpäevapidu tulemas ning täna oli tulekust teada-andmise viimane päev, siis pidi ju reageerima. :) Aeg häbiväärne 11:43, kuid enesetunne suurepärane ning täna ei hakanud eelmise aastaga võrreldes üleüldse halb. Mina rahul.

1 comment:

  1. Et jooksu nautima hakata, siis peaksid ikkagi jälgima madalamat pulssi (kuni 150), kui sul tavaliselt on olnud - tempo tapab, distants ei tapa. Enesetunne võib pulsi osas olla teinekord vääga petlik.
    Mul nt viimane jooks nägi välja selline - soojendusjooks 15 min + 2x10 min pulsiga 155-160, üle 3 minuti pausi + lõdvestusjooks 10 min - olles eelnevalt 4 kuud kindla graafiku järgi liigelnud.
    Jõudu-jaksu.

    ReplyDelete