Sunday, April 6, 2014

06.aprill - Vaikselt, vaikselt. Aga ta liigub siiski.

Kaks nädalat jälle möödas.
Kui välja hädapärast veel jõuab, siis arvutisse kirjutama naljalt ei satu. :)

Nädal 13.
Otseloomulikult jõudsin ma esimest korda välja... Just - reedel. Koos perega. Elik siis poeg rattal ja mina kõrval jooksmas. Tirtsuke oma kolmerattalisega ja issi tema kõrval kõndimas. Poiss sai üle pika talve esimest korda ratta selga ja väga palju ei jaksanud. Aga sirge lõppu jõudes suutsin ma ta siiski tunnelisse ja Järvevana poole ka meelitada. Veerenni tunnelini jõudes taktika enam läbi ei läinud ja suundusime otse tagasi. Aga trammidepoo juures kohtusime tirtsu ja mehega. Poiss jäi nende juurde, mina tegin ringi kodu juurest läbi ja tagasi ja siis veel paar korda edasi-tagasi. Aga siis läks tirtsu tuju päris kehvaks ning panin kella kinni. Kokku sai 6,66km ja42min http://connect.garmin.com/activity/470220607

Ja teine (ning viimane) jooks oli pühapäeval. Parajalt jahe ning viimase aja kohta harjumuspäraselt tuulene. Kella väga ei vaadanud, kuid kulgesin pigem aeglasepoolselt. Mõttes on mul sageli, et peaks proovima lõike joosta või jälle pulsivöö peale panema ning pulsivahemikega jookse teha... Aga üldiselt, kui lõpuks on see hetk käes, et leiad momendi uksest välja lipata, siis on ikkagi kõige lihtsam ja mõnusam lihtsalt lipata. Ja nii see läheb. 9,3km ja tund ning minut peale. http://connect.garmin.com/activity/470220564

Ja see nädal.
Oi ma olin tubli - esmaspäeval oli ilus ilm. Päike paistis ja mul oli kohe tahtmine jooksma minna. Ja - üllatus-üllatus - soov säilus õhtuni ning jooksma ma ka läksin. Küll vaid suht lühidalt, kuid ikkagi 7,26km ja 46min. http://connect.garmin.com/activity/473421261

Reedel oli pojal lasteaias "avatud lava". Nad õppisid näidendi teatrinädalal (ma omaenda pisikeste töntsakate sõrmedega õmblesin hundikostüümi) etenduse ning nüüd etendati seda ka vanematele. Kuna algus oli pool viis, siis mina vaatama minna ei saanud. Mees läks. Ja seega liikusin mina töö juurest otse koju ja sama otse ka jooksma. Kui esmaspäeval oli teisi jooksjaid ka hästi palju, siis reedel olin ma ilmselgelt "liiga vara" väljas - alles jooksu lõpupoole hakkasin teisi sibajaid nägema. Erk päike, tugev tuul. Nagu ikka. 8,66km ja 54min. http://connect.garmin.com/activity/473421241

Panin end ka virtuaaljooksule jälle kirja. Kuna laupäeval veetsime pool päeva loomaaias poja sünnipäeval, siis õhtupoolikul ma enam jooksma minna ei viitsinud. Taaskord - täna hommikul halli ja vihmasegust ilma vaadates oli mõte, et "oleks ikka võinud". Aga midagi parata ei olnud - läksin siis täna. Natuke oli raske ka. Aga kokkuvõttes olen üllatavalt rahul. Arvestades seda, et ma jooksin seekord garmini järgi 200m rohkem, oli aeg minu kohta vägagi hea. Lubasin iseendale, et kui kunagi äkki õnnestub jälle 10km alla tunni silgata, siis võtan virtuaaljooksu medali ka. Täna seda siiski ei juhtunud. 10,2km ja 1:02:07 http://connect.garmin.com/activity/474529319

Väljas sibades ei olnudki ilm eriti hull. Kuid peale kojujõudmist hakkas mul külm. Kohe nii külm, et peale pikka kaalumist otsustasin lõpuks ära, et Teletorni trepijooksule jääb sel aastal minemata. Algul oli kahju, kuid õhtupoolikul protokollist nähes, kui palju osalejaid oli... Ma olin isegi rahul. Massid ikka tõesti ei ole minu jaoks.

Lasteaias algas rattahooaeg. Nii et kui AK vähegi ilma lubab, hakkan ma homsest taas kaks kõrda päevas ratta-autossetoppimise-jõuharjutusi tegema. :)
Ning homsest algab ka uus spordimuttide omavaheline võistlus. Mina ka jälle osalen - 3 tundi sporti nädalas. Võiks ju.

No comments:

Post a Comment