Saturday, April 12, 2014

12.aprill - Kapuutsiga poiste hirm

Väga usin ma olnud ei ole. Sest küll ei olnud ilm ilus ja küll tuli midagi muud ette.

Neljapäeval näiteks: kuna me saavutasime oma osakonnaga eelmisel aastal Ida-Euroopas auväärse esikoha, siis kaasnes sellega ka väike boonus ning käisime bowlingut mängimas. Ega ma ju tegelikult ei oska. Viimasest mängimisest hakkab vist mingi 20 aastat mööda saana. Aga tore oli. Kuna kõik ei saanud tulla, olime me kahekesi rajal. Mis tähendas seda, et poolteist tundi veeretasime kordamööda ja viimase pool tundi veeretasin ma üksi. Ning kuna kergematesse pallidesse sõrmed sisse ei mahtunud :P siis andis õhtu tegelikult täitsa korraliku füüsilise koormuse.

Reedel jooksma. Otseloomulikult hakkas vihma sadama umbes-täpselt siis, kui ma välja astusin, kuid üllatavalt mõnus oli joosta siiski. Väsitav, kuid mõnus. Mõtlesin omi mõtteid, kuulasin raadiot ja tegin pisikese ringi: 6,2km ja 38min http://connect.garmin.com/activity/477754485

Täna oli plaju päikeselisem ilm. Patt oleks olnud mitte minna. Esimesed viissada meetrit oli tuule tõttu jahe, kuid siis sain soojaks ja tänasin õnne, et jope panemata olin jätnud. Väga-väga-väga mõnus oli. Tuul oli hooti ikka väga tugev, aga isegi see ei saanud rikkuda imelist ilma. 7,3km ja 45min http://connect.garmin.com/activity/478529655


Miks kapuutsiga poisid? Neljapäeva õhtul kohtusin teiste inimeste kõrval rajal kahe kapuutsiga noormehega. Teate ju küll: kapuuts sügavalt peas, lohvakad püksid jalas, nägu selline peas, et poh*** ja nah*** ja I do not give a ***. Mõlemil korral kõmpisid nad vasakus tee ääres. Ja kuna mina jooksen paremas ääres, olime me "laupkokkupõrke" kursil. Mõlemil korral oli neid märgates minu ja kapuutsiku vahel paar inimest. Kes pidid marstruuti muutma, sest kapuutsik liikus oma rada. Kuid sadakond meetrit enne kohtumist tõmbasid mõlemad kapuutsikud teise teeserva. Ma olen ikka parajalt ähvardavalt jube vist. :D

No comments:

Post a Comment