Sunday, April 13, 2014

13.aprill - Rabajooks

Täna oli siis Rabajooks. Pikameajaline plaan nägi ette terve perega minekut. Et mina siis jooksen ja mees põnnidega jalutab ning pärast lähen ma neile lihtsalt teise ringi järgi. Kuid järjest rohkem hakkas ilmateade rääkima vihmast ning kui siis veel Raekoja platsil "tsirkust" lubati, jäigi olukord nii, et meie Kauriga jooksma ja mees põnnidega üritusele.

Kohale jõudsime umbes-täpselt selleks ajaks, kui esimese grupis startinud Taavi Rõivas finišisse jõudis. Saime oma paberid, kirjutasime andmed peale (oi ma olin hädas pikast nimest tekitatud meiliaadressi mahutamisega lühikesele reale. Ja siis oleks sinnasamasse veel telefoninumber mahtuma pidanud...) ja liikusime vaikselt stardi poole. Kui onu parasjagu meile stardikellaaega lehele kirjutas, käis pauk. Seega alustasime me mingi umbes minutikese hiljem. Kuid viimastele jõudsime üsna kärmelt järgi. Tempo oli päris kiire, kuid ma ei arvanud, et nii kiire. Sibasime, ajasime juttu. Mina ähkisin. Peale kolmandat kilomeetrit lippas Kaur kiiremini minema, et tal jahe ei hakkaks ning mina rühkisin omas tempos edasi. Ees kaugemal paistis töökaaslase selg. Kätte ma teda ei saanud - proovisin siis mitte vähemalt palju rohkem maha jääda. Viimane kilomeeter oli raske. Väga raske. Aga ilmselt võistlusel peakski ju raske olema. :)

Igatahes olen ma lõpptulemusega vägagi rahul: 33min ja 14 sekundit http://connect.garmin.com/activity/478886937

No comments:

Post a Comment