Sunday, March 13, 2022

13.03 - Kui kolmeteistkümnes ei ole reede

 The sunshine gleams so bright and warm,
The sky is blue and clear.
I run outdoor without a coat,
And spring is almost here.

Oli suhteliselt tegus nädal, kuigi nädala algusepoolel tundus küll, et tööasjad lihtsalt kuhjuvad niimoodi kokku, et millekski muuks aega ei jää.

Esmaspäeva hommikupoolikul käisin BodyBalance'i trennis. Uskumatu, et üks asi, mis sulle üldse loomuomane ei ole (mina ja tasakaal? Mina ja paindumine? :D) võib niimoodi meeldima hakata. 
Kui seejärael järgmise trennivõimaluse alles reede pärastlõunasse leidsin ja treeningsari "Naine" trenni lippasin, siis tunduski, et nädal on väga kehvasti läinud sportliku poole pealt.

Aga siis tuli nädalavahetus. Kevadine ja päikesepaisteline. 
Laupäeval käisin hommikul MyFit Absi trennis. Ainult pool tundi. Aga millised pool tundi! Ausalt öelda arvasin, et sinna trenni ma vist rohkem ei lähe... Pärast natuke jooksulindil sibamas. Nagu ikka. Isegi aeglases tempos ei jaksa ma praegu üldse eriti. Kaks kilti sibamist, siis mõnisada meeterit kõndi. Siis neljanda kilomeetri lõpuni sibamist (lõpupoole keerasin tempot veidi juurde, et natuke kiiremini neljanda kilomeetri lõpp tuleks :P) ja siis jälle veidi kõndi. Ning siis taas sibamist. Kuna Viru MyFitnessis on osad jooksumasinad hommikupäikese poole (ja mina tahtsin loomulikult aknast välja vaadata sibades), siis hakkas mul ikka tõeliselt palav kogu selle ürituse ajal. Ei mäletagi, millal ma viimati väljaspool sauna nii palju higistanud olen. :D  Õhtupoolikul mehega kahekesi veel Rävalasse korraks. Mõnulesime Spa alal ja mullivannis.
Pühapäeva hommik algas karge udu ja sellest tekkiva härmatisega. Otsustasime mehega Hiiule sõita ning kergliiklusteel veidi jalutada ning nautida. Kuid kui pannkoogid söödud said ja rong Hiiule jõudis, oli päike oma töö teinud ning härmatisest polnud enam mingit mälestust. Aga see-eest oli linnulaul. Ja lõhnad. Ja kevadine tunne. Ja siis me jalutasime. Ja jalutasime veel veidi. Ja veel natuke. Ja kui me lõpuks Harku ja Laagri kaudu koju jõudsime, oli peaaegu 14km jalutuskäik tehtud. Täielik kvaliteetaeg. Sel hetkel tundus, et sellesse trenni, kuhu plaanisin, nagunii enam ei jõua ja et las jääb... Aga kuidagi läks nii, et õhtul leidsin ennast Balti jaama klubist. Ja nii uskumatu kui see ka pole - MyFit Absi trennist. Ei olnud mitte üks raas kergem, kui laupäeval. :D Aga emotsioonid on tagantjärgi toredamad.
Eks paistab, mis järgmine nädal toob. 



1 comment:

  1. Hoian täiega pöialt sulle ja andsin oma hääle, et saaksid sinna projekti. Ülitubli oled!

    ReplyDelete