Sunday, March 20, 2022

20.03 - MyGoal

 Once I had a little dream,
all shiny, bright and new.
And for many years its seemed
that little dream just grew.

Neljapäeval oli ilus ennelõuna trenni minemiseks. Yoga Balti jaama klubis. Nii veider kui see ka pole - mulle väga ei meeldinud... Aastatetagusest ajast mäletasin ainult positiivseid emotsioone, kuid nüüd nagu ei tekkinud sellist tunnet. Aga tehtud ta sai ja sellega sain kriipsu alla tõmmatud ka MyFitnessi väljakutsele "MyGoal". 15 ettenähtud treeningstiili trenni said läbi tehtud. Ja ma olen väga tänulik sellele väljakutsele, sest ilmselt ei oleks ma muidu erinevaid treeningstiile üldse avastama hakanud ja oleksin väga paljust ilma jäänud. 
Ma tõesti hindan seda, et praegusel hetkel ja täiesti armastan BodyBalnce'i treeningut, mulle väga meeldib BoxBox ja väga hea mulje jättis ka MyFit Body. Ning minu sees on uudishimu, mis ütleb, et millalgi ma ilmselt osalen veelgi mõnes uues treeningstiili trennis - lihtsalt et saada teada, mida need endast kujutavad ja äkki leida veel mõni positiivne elamus. :)

Laupäeval läksime mehega "avastusretkele". Sõitsime Pirita klubiga tutvuma. Mina osalesin rühmatrennis, mees tegutses jõusaalis. Kuna jõudsime veidi varem, siis sibasin jooksulindil enne algust kilomeetrikese. Kiirenevas tempos. Ja täitsa jaksasin. :) Pärast veel jalutasime veidi rannametsas, kuid ilm oli suht hall ja kõle.

Tänaseks panin trenniaja õhtuks. Viru klubis BodyBalande mu hetke lemmiktreener Kendraga. Imelise naeratuse ja häälega ilus neiu. Aga et lapsi veidi "kiusata" tegime hommikul perekondliku jalutuskäigu. Mitte väga pikalt, kokku võib-olla mingi seitse kilomeetrit, aga kui suslikutel lõpuks tusatuju ema-isaga koos jalutamise pärast üle läks, oli meil täitsa lõbus ja vahva. Poolel teel, enne tagasipöördumist, mängisime sillal "Puhhi oksamängu" ja loopisime jääkamakaid jõkke. :)

Veel kaks ja pool tundi kestab hääletamine ja järgmise nädala algusepoole peaks tulema siis konsiiliumi otsus "Eesmärgiks Tallina maraton projekti osalejate kohta. Üks osa minust on tiba närvis. :D

No comments:

Post a Comment