Wednesday, July 14, 2010

14.juuli

Oli hea plaan - Saaremaal joosta igal õhtul. Sest ema saab lapsi kuulata kui olen nad voodisse pannund ning endal ka mõnus sibada rahulikus kohas. Plaan ei tööta ilmselt. Sest juba täna andis organism märku, et oleks võinud puhkepäeva pidada. Miski ei olnud tänase jooksu juures hästi: enesetunne oli sant, pulss tegi (eriti algul) mingeid müstilisi võnkeid üles-alla, tuju oli veidi niru ning tagasikeeramise koha peal pidi üks suvaline krants mulle säärde kinni tulema. 200 meetri kaugusel teest on maja, ja ikka tuleb peni mulle peaaegu kallale. Ning peremeest ei huvita kah. Tegeikult luiskasin - üks hea asi tänase jooksu juures siiski oli - see sai läbi ja ma olin nii väsinud ja õnnelik. Ehk tsiteerides abikaasa ühte lemmikanekdooti: "See on nii hea, nii hea, nii hea...". Täna siis 5,63km ja aeg 34:26 connect.garmin.com/activity/40423212

Eks paistab, mis homme saab. Reedel Tallinna tagasi.

No comments:

Post a Comment