Thursday, July 22, 2010

22.juuli

Tänane jooks oli jälle selline, et see oleks kindlalt jooksmata jäänud, kui ei oleks mu meest ja meie trenniteemat. Ma olin niiiii väsinud ja tüdinenud päevast. Oleksin tahtnud hoopiski praekartuleid süüa ja jalad seina peale lüüa peale laste voodissepanekut...
Aga jooksma ma siiski läksin. Rahulik õhtu. Mõtted lippasid oma teed. Jooksumutt ja Putukas on oma pikkade otstega "hamba verele" ajanud. Tahaks ju ka proovida. Täna siiski tegin ülitagasihoidlikult, 5,32 km ja aeg 31:08. connect.garmin.com/activity/41404090

Väike nali kah - vaatasin hommikul putuka elujooksu andmeid ja kilomeetrite aegu ja muud... ja tuli meelde, kui tark poiss ükspäev meile tarkust jagas. Ühel hetkel rääkis ta, et maratoni paar-kolm esimest kilomeetrit võtta pigem üliaeglaselt kui natukenegi liiga kiirelt. Et maa on pikk, jõuab kiirendada ja aega tagasi teha veel küll ja küll. Aga kui end kohe algul "ära tappa", siis ei jõua kuigi kaugele. Tõsi jutt, ega ma kahtlegi. Aga siis lisas ta - no isegi selline tempo, nagu praegu võiks olla... Ma siis piiksatasin häbelikult vahele, et ma ikka niiii aeglane jooksja olen, et praegune tempo on mu kuni 10 km jooksu tempo. Et maratonil plaanin ma ikka veel kõvasti aeglasemalt joosta, et ellu jääda... :)

No comments:

Post a Comment