Wednesday, July 21, 2010

21.juuli

Täna ei olnud plaanis just väga pikalt joosta, sest sain suht hilja uksest välja. Ega ei jooksnud ka. Numbrid veidi üllatasid. Ühest küljest tekitab rahulolu, et pulss väga kõrgele ei tõuse, teisest küljest mulle üldse ei meeldi, et seetõttu hakkab ilmselt mu anaeroobse lävi madalamale kukkuma.
Veider on see, et juba teist korda hakkas mul ühel tänavajupikesel halb. Kas on seal mingi lõhn? On pinnas natuke vale minu jaoks? Midagi veel hoopis muud? Mina ei tea. Aga silmade ees hakkab virvendama, jalad võtab pehmeks ja selline tunne on, nagu ma oleksin tormisel merel ning kõik liigub üles-alla. Ja pulss seejuures veel täiesti madal. Ning umbes kilomeetri pärast on jälle kõik ok. Ainult natuke suriseb veel peas.
Täna siis 6km ja aeg 36:03 connect.garmin.com/activity/41307916

No comments:

Post a Comment