Saturday, November 12, 2011

12.november - Nädal pildis

Tegelikult pilte ei ole, lihtsalt kokkuvõte nädalast.

Esmaspäeval oleks pidanud olema ujumine. Rõhk sõnal oleks, sest kuna mehel oli töö juures ootamatu ja pikaksveniv koosolek, siis ei tahtnud ma ekprompt enam lapsehoidjaid otsima (inimestel on ju oma elu ka, mulle endale ju ka ei meeldi tunniajalise etteteatamisega kiired asjad) ning seega ma trenni ei jõudnud.

Veidi tasakaalustas seda olukorda kolmapäeva õhtu, sest siis toimus klubi naiste promomise üritus ning sellega seoses oli ujulas Naistemaailma saate filmimine. Viimse hetkeni kahtlesin kohaleminemises, sest mulle ei meeldi kaamerad ja ma lähen ähmi täis. Kuid siis sain kokkuleppele, et mina rääkima ei pea ja võin ainult "taustajõuks" olla ning see sobis. Umbes kolmveerandtund mõnusat ujumist ja sulistamist. :)

Neljapäeval oli ÜKE. Soojendusjooks, jooksuharjutused ja hüpped 2*8+2min jooksu (8min rahulikult ja 2min III+ tsoonis), staatilised harjutused kõhule, seljale, külgedele ja kätele - kõiki kolm ringi variatsioonidega, veel veidi lõdvestusjooksu ning venitused. Tund ja kolmveerand läinud nagu niuhti. Seekord oli nagu veidike kergem kui eelmisel nädalal. Ja käed-jalad ei jäänud ja kangeks. :)

Täna hommikul ujumine.
Soojenduseks 8*50m - 25m krooli, 25m suplust ja 25m krooli, 25m kiirenevat ning siis otsast peale. Kiirenev  oli... väsitav. :)
4*200m krooli pulsiga 25 (ehk siis minu puhul juba neljas tsoon), intervalliga 20sek. 150m sellest hingates üle kolme, 50 hingates üle viie. Kaks ringi tegin nii ära, siis kurtsin, et pulsiga on jama - üle viie hingamisega tõusis see juba 27-28 löögi peale. Liilian ütles, et sel juhul hingaku ma terve maa üle kolme - pulss on olulisem. Sain hakkama, kuid väsitav oli, tempo pole minu jaoks (ja oleks, et ma siis erilist tempot aretaksin sellise pulsi saamiseks).
Vahele 50m suplust.
2*200m labade ja punniga. 150m pulss 25, 50m pulsiga 27. Kätele oli see päris väsitav. :)
Lõpetuseks veel 100m suplust.

No comments:

Post a Comment