Saturday, November 5, 2011

5.november - Ma isegi hingan liiga aeglaselt...

Neljapäeval oli ÜKE.
Kohale jõudsin veidi varem ning tegin veerand tundi sõrki. Nagu ikka kehtib reegel, et trenn algab õigel kellaajal kümneminutilise soojendusjooksuga. Kes on ennem jõudnud ja jooksnud, tegi seda enda riisikol. Aga mul ei ole selle vastu midagi. Vahel on hea ringiratast joosta. Mõtted ei pea isegi sellel teemal liikuma, kuhu minna. Lihtsalt oled. Ja jooksed.
Trenn ise oli tõhus. Annab tunda, et mitu kuud on vahele jäänud (ise ma ju joosta võin, aga harjutusi ja staatilist hoidmist...). Jooksuharjutused olid mõnusad, jõukohased ja vahvad. Kohati võtsid hüpped küll pulsi kõrgele, kuid see taandus kiirelt ja olemine oli hea. Kiirustasin vaid jällegi veidi... Selles mõttes, et tahtsin liikuda pigem edasi, mitte üles.
Staatilised hoidmised ja kõhulihaste harjutused on teine tubakas. No ei ole ju võimalik, et 40sek on niiiiiii pikk aeg, kui tuleb külge hoida... Aga on. Ja kõhulihaste harjutuse ajal olin jällegi murust madalam. Kui lõpus oli veerand tundi jooksu stiilis 3min teises tsoonis ja 2min kolmandas, siis jooksime Priiduga koos ja lobisesime maast ja ilmast. Üheskoos on palju kergem aeglane olla. :)
Lõpuvenituste ajal paindusin palju rohkem kui trenni algul. :) Natuke läks aeg üle ka ja kokku kaks tundi tegutsemist.

Täna oli ujumine.
Soojenduseks 3*100m. 50m krooli, 25m kiirenevat maksimumini ja 25m seliti.
Põhiülesanne: 3*500m. 300m teises tsoonis ja 200m kolmandas. Esimene kord ilma abivahenditeta. Teine kord labade ja punniga ning kolmas kord labadega. Tegin ülesande ära, kordagi ei tekkinud kiusatust ääre peal puhata, aga... Ma ei teinud hästi ja sain noomida. Ja põhipõhjus - ma hingan liiga aeglaselt! Seda on nii raske seletada... No tegelikult algas kõik sellest, et Liilian ütles, et ma peaksin kiiremini liigutama. Et teen tõmbeid nii aeglaselt, et vahepeal hakkan juba vajuma ja jalad ei ole ka üldse veepinnal nagu peaks. Aga kui ma hakkan kiiremini kätega tõmbama, ei jõua ma enam kolme tõmbe ajal välja hingata. Mis tähendab,et ma lõpetan väljahingamise alles siis kui pea on veepinnal ja siis ei hinga ma enam korralikult sisse ja... No ja siis juba tõuseb pulss ja ma olin koheselt oma kolmanda tsooni lõpuosas ajal, kui oleksin pidanud loogika järgi teist tsooni ujuma. :S Lisaks sain ma veelkord kinnitust, et jalad on minu jaoks ujumisel segav faktor. Kui ujusime abivahenditeta või ainult labadega, olin ma teistest kõvasti aeglasem oma uimerdamises. Aga samas, kui me kõik ujusime punni kasutades, siis olin ma üks kiiremais. Ehk siis ma liigun edasi umbes ühe kiirusega sõltumata sellest, kas jalad vehivad kaasa või mitte. Samas sellest, kuidas jalad edasi liikuda aitaksid, mina aru saada ei suuda... :(
Lõpetuseks 200m rahulikku ujumist/suplust.

Tänasest üsna segased mõtted. Ma ju tahaks paremini, aga ei tea, kuidas...

No comments:

Post a Comment