Monday, November 21, 2011

21.november - Appi! :)

Täna siis ujumine.
Soojendus 2*200m: 100m krooli, 25m parema käega, 25m vasaku käega, 25m üle kolme ja 25m üle viie. Raske oli. Hingamisele veidi varem söödud mehe sünnipäevatort väga hästi kaasa ei aidanud. :)
Põhiharjutuseks tehnika 4*200m: 50m+50m käetõmme vee all ja käsi vee alt tagasi. Algul parema ja siis vasaku käega ning 50m+50 tugev tõmme ja ilus kaar. Jälle algul parema ning siis vasaku käega. Kaks korda punniga, kaks korda labadega. Mina neljandat korda päris lõpuni ei jõudnudki. Üliraske.
Ja siis... Kiirendusvõistlused! 6*25m sprint. Nõue oli "käed rullima". Vahepeal 45sek pausi (kõige esimese kohalejõudmisest, nii et minu paus oli ikka jupike lühem :P) ja siis jälle tagasi. Neljandal korral olevat Jaan viilinud. Mida see täpselt tähendab, seda ma ei tea, kuid selle otsa ajal ma nägin teda peaaegu lõpuni enda kõrval. Ehk siis tema viilimine oli minu parim ponnistus. :D "Karistuseks" saime ühe otsa sprinti juurde. :)
Lõppu veel kolm otsa (ehk 75m) hästi rahulikku suplust ja tund läbi.

Tempo ikka ei ole minu jaoks. Aga ma vähemasti tegin oma parima ja ma pidasin lõpuni vastu. Nii et väga väsinud, aga rahulolev.

No comments:

Post a Comment