Monday, November 14, 2011

14.november - Ujumine

Täna siis ujumise trenn.
Pisipiiga lasteaia isadepäevapeol oli igasuguseid toredaid näksimisi ning ilmselgelt olin ma vee trenni algusekski natuke liiga palju söönud, kuid õnneks väga hullu mõju see ei avaldanud.
Soojenduseks 400m - 175m krooli, 25m seliti ja sama uuesti. Kuna ma üritasin jälgida jalgu ja käsi ning seda, et ma liigutaksin käsi kiiremini... Täitsa väsitav oli. :P
Põhiülesanne 2*600m. 75m kolm tõmmet, liuglemine ja uuesti, 75m kiiret kätetööd (III tsoonis). Ning neli korda sama ring. Esimene 600m oli labade ja punniga, teine 600ainult punniga.
Siis 100m suplust ja madalasse otsa saldopööret õppima. Endiselt on mul nina ja otsmikukoobas peale kukerpalli vett täis, aga kevadise katsetamisega võrreldes läks nagu veidi paremini (enda täiesti subjektiivne arvamus). Kiiremini tavalisest pöördest see küll ei toimunud (pigem vastupidi), kuid väikese sahmerdamise tulemusena tegin ma midagi kukerpalli moodi ja suutsin isegi uuesti õiges suunas liikuma hakata. :D
Lõpus rahulik sulistamine sügavasse otsa tagasi ja trenn läbi.

No comments:

Post a Comment