Monday, December 12, 2011

12.detsember - Väsinud

Tegelikult olen ma kõik ühistreeningud ikka ilusti ära teinud vahepeal. Lihtsalt ise jooksma ei jõua kuidagi.

Neljapäeval ÜKE.
Kohale jõudsin veidi varem ning sibasin 20min lihtsalt ja siis kohe trennialguse 10min soojendust otsa. Venitused, jooksuharjutused... Hüpped on saatanast. :P Omamoodi huvitav oli 2*10min jooksu. 5min III tsoon, 3min III+ tsoon, 1min IV tsoon ja 1min max. Teist korda oli maksimaalne kuidagi palju aeglasem. :) Siis staatilised harjutused, mis olid rasked ja lõpetus. Kaks tundi oli läinud päris kiirelt.

Laupäev ujumine.
Soojenduseks 3*150m. 50m krooli, 50m seliti, 50m konna käed-krooli jalad. Jube raske oli see viimane minu jaoks. Ähkisin nagu auruvedur. Teise otsa lõpul Liilian seletas, mida ma valesti teen, tänu sellele oli kolmandal korral veidi lihtsam. Kuid tõesti vaid veidi.
Siis 12*100m intervalliga 30. Kahekaupa: III tsoon ja IV tsoon. Iga saja viimased 25m kiirenevalt maksini.
Ja rohkem ma ei jõudnudki, veel lõdvestus ja välja.

Täna taas ujumine.
Mina läksin tundi teadmisega, et meil on puhkenädal. Naerukoht. Mina kujutlesin puhkenädalat ikka hoopis teistsugusena ette. :P
Soojenduseks 300m rahulikku krooli.
Siis 10*50m krooli. Paaritud korrad III tsoon, paaris korrad kiirenevalt maksimumini.
Vahele 50m suplust.
Seejärel 6*100m intervalliga 5 vette-väljahingamist. Iga saja esimene 25m maksimumi ja ülejäänud 75 rahulikku pulsi taastamist. Neljandal korral võttis Liilian aega (24sek), Viiendal korral oli käsk Maariga võidu teha (25sek). Naljakoht on muidugi mina ja Maari võidu - tema ujub 17sek'ga. :D
Vahele 50m suplust.
Ning lõpetuseks 2*100m. 50m maksimaalset ja 50m pulsi taastamist. Esimesel korral oli mu aeg 56sek (25m rapsimist ja 25m võitlust ellujäämise nimel :P). Teisel korral 53sek. Teisel korral ma kohe tundsin, et läks veidi paremini - ei tõmmanud end esimese basseinipikkusega täiesti ribadeks ja jõudsin ka tagasiteel veel veidi liigutada. Liilian muidugi ütles (ja täiesti õigustatult), et ma vehin niisama kätega, jõudu mul taga ei ole tõmbel. Aga ma ei oska seda muuta ka...
Lõpetuseks 100m suplust ja välja venitama.

No comments:

Post a Comment