Saturday, December 31, 2011

31.detsember - Aasta lõpp

Ja saabki see aasta läbi. Viimased jooksud Saaremaal, sest kuidagi tuleb ju kompenseerida seda, et trennidest sel nädalal viilin.

Teisipäeval lühike jooks. 5,7km ja 36min. Jube raske oli. Tervis ikka veel pisut niru ja kui esimesed kaks kilomeetrit olid rasked, siis järgmised kolm olid ebameeldivalt halvad. :S Kohe ikka paha tunne jäi sisse. http://connect.garmin.com/activity/137953377 Aga mis oli tore selle jooksu juures - hommikul mõllas veel tõeliselt torm Partic. Päeval hakkas selginema, muutus tuulevaikseks ning päikeseliseks. Kui ma enne loojangut jooksma jõudsin, hakkas taas vaikselt tuuleke keerutama, mis loetud minutite jooksul päris tugevaks muutus taas ning õhtuks oli kohal torm Robert. :)

Laupäeval oli hoopis teine tubakas. Ilm oli fantastiline. Jagus tuult ja tuulevikust, päikest, pilvi, lund ja rahet. Metsa vahel olin lausa kurb, et mul fotokat kaasas ei olnud (ja tegin iseenda jaoks avastuse, et hetkel vähemasti on minu jaoks jooksmine siiski prioriteetsem pildistamisest). Seadsin endale eesmärgi joosta kilomeeter pulsiga kuni 145, 500m pulsiga kuni 160 ja 100m pulsiga kuni 170. Ja siis otsast peale. Kahjuks ei tulnud ma kohe selle peale, et oleks võinud iga lõigu alguses kellale öelda, et "uus lõik". Oleks palju ülevaatlikum olnud pulsitabelit vaadata. Aga eks see ongi midagi, mida tulevikuks kõrva taha panna. Samas olen enda üle päris uhke, sest kuigi pulss kippus ikka olema veidi veidi kõrgem plaanitust, olin ma siiski täpsem, kui kunagi varem. Ehk siis minu elu esimene pulsi järgi jooks, mis plaanist ka tegudeni reliseerus päris mõistlikult. 6,5km ja 42min http://connect.garmin.com/activity/137953240

No comments:

Post a Comment