Monday, January 2, 2012

2.jaanuar - "Muuvistaar"

Täna ujumine.
Ning ujumistehnika filmimine. Algselt oli meil kindel plaan Saaremaalt tagasi tulla, et ma täna ujuma jõuaksin, kuid kui tuli teade, et täna on ammuräägitud ujumistehnika filmimine, siis... Ma pidasin ikka päris mitut plaani, mis oleksid pidanud päädima sellega, et ma trenni ei jõua. :P Aga eks ma ikka jõudsin.

Alguses soojendus 2*200m. 150m krooli, 25m kiirenevat ja 25m suplust. Kui soojendus läbi, vaatasin veel kõrvalt, kuidas Priit ujus ja oligi minu kord. Kõige tagumisel rajal kaks ringi krooli. Esimene ring filmiti küljelt (nii vee alt kui ka pealt) ja teine ring eest ning tagant. Üks kaamera basseini otsal, teine vee all minuga kaasa liikumas.
Kui algul oli mul plaan esimesel ringil ujuda tavaliselt ja teisel proovida "parandatud tehnikat" (ehk siis väsitavat pea sügavalt rinnal hoidmist, tagumiku veidi sügavamale surumist ja jalgade veest välja liigutamist), siis tegelikkuses oli mul kõik meelest läinud ning rahuliku II tsooni pulsi asemel tagus süda nagu kirikukell "põmm-põmm". Igatahes sai see tehtud ning laupäeval peale ujumist toimub arutelu.

Peale filmimist oli ülesandeks 8*50m maksimaalset (mis oli üsna jube - võib-olla esimesed paar korda olid ajaliselt minuti kanti, aga edasi jäin päris aeglseks. Pulss aga tagus maksi ikka).
Ning seejärel punniga 800m krooli.
Lõpetuseks veel 50m suplust ja välja.

No comments:

Post a Comment