Tuesday, December 6, 2011

6.detsember - Uus kogemus

Eile oli ujumine.
Soojenduseks 400m. 50m krooli, 50m krooli jalgu-konna käsi.
Seejärel 3*500m: 100m hingates üle kolme, 50m hingates üle viie, 50m hingates üle seitsme, 100m hingates üle kolme, 100m krooli jalgu, 100m hingates üle kolme. Kolmas kord oli punniga, siis lõpus 300m üle kolme. Kui oli vaja üle seitsme hingata, muutus üle viie hingamine kuidagi... lihtsaks. :) Esimesel ringil tegin mõlema otsa peal kaks korda üle seitsme ja siis "hingeldasin" ülejäänud aja. Teisel ringil läks paremini - esimese otsa sain korralikult tehtud ja teisel otsal ka kaks hingamist, seejärel lõpuni lisa võttes. Väsitav oli (eriti need krooli jalad), aga tehtud sain.
Lõpus veel väike lõdvestus ja välja.


Täna osalesin tõusujooksu-sarja kolmandal etapil.
Ilm oli muidugi suurepärane. Jalad oli ligemärjad juba mere väravast tuletorni juurde sibamisega. Nimed pandi kirja ja siis 30sek.intervalliga stardid. Mina olin üheksas ja nagu lõpus selgus - kõige kiirem noormees sattus minu taha. No nagu ikka, eksole. :)
Alustuseks siis jooks tuletorni trepist üles. Mis see 42m tuletorni siis niiväga ära pole. Esimesed viis trepivahet tunduski nii. Kusagil seitsmenda-kaheksanda trepivahe peal hakkas jooksusammule "jõnks" sisse tekkima ja üsna kiirelt kadus jooksusamm sootuks. Aga ähkides ma üles jõudsin. Väga õigesse kohta oli aknalaud pandud ja seal oli täpselt veel üks vaba koht. Potsatasin istuma nagu küps ubin. Ja siis jõudis juba kohale see noormees. :D
Teine start pidi olema mööda nõlva lauluväljaku mäele, kuid kuna see peljati liiga libedaks, tehti teine jooks laulukaare all. Mitte et seal poleks libe olnud. Lisaks on seal ju astmed nii laia vahega, et mul hakkas poole peal sammu pikkusest puudu jääma. Kuna jooks oli lühike ja visuaalne kontakt kogu aeg olemas, siis siin oli lihtsam - üks lõpetas, teine alustas. Vähemalt ei joostud mulle selga. Taas olin konkurentsitult kõige aeglasem.
Kui esimese jooksu tegid mehed kusagil 40sek algusesse, siis minu aeg oli 1.13(ja paar murdosa ka, protokoll tuleb hiljem). Kiireimal naisel 55sek. Teise jooksu parim mees 11,...sek ja naine 14,...sek, minu aeg oli 22,...sek. :D Aga väga-väga lahe seltskond ja mõnusa fiilingu andis. Soovitan soojalt. Järgmine kord toimub jaanuari keskel (kuupäev täpsustamisel) Radisson SAS hotellis. 24 korrust. :P

No comments:

Post a Comment