Tuesday, May 14, 2013

14.mai - On ja pole ka

Magasin ühe jutiga selle hetkeni, kui telefon piiksuma hakkas. Iseenesest oleks hea meelega veel natuke põõnanud, aga kui juba siis juba. Ja tegelikult oli õue jõudes ilm imeline. Jooks iseenesest oli mõnus, kuid tempo aeglane ja veidi oli selline väsinud tunne sees. Ja ma tõesti ei salli seda tunnet varahommikul, et kahe-kolme kildi sibamise järel oleks vetsu tarvis. Kohe tigedaks hakkab ajama. Ja rikub hommikuse jooksu mõnu. Aga lahendust ka leida ei oska. :S

Täna siis 5,4km ja 37min 43sek. http://connect.garmin.com/activity/312795695

3 comments:

  1. Käi vetsus enne jooksu ära, vähemalt ürita. või... ürita enne jooksu vähem juua äkki.
    mul sellist probleemi pole olnud 13-15km ja ei mingit vetsuprobleemi hommikuti :P

    ReplyDelete
  2. minu jaoks ka täisti võõras mure. Mul nii aeglane ainevahetus, et see alles magab kui ma jooksmas käin. Ja enne jooksu joon kohvi ja söön võileiva, sest kuidas sa ikka tühja kõhuga jooksed. Seega ei oska ka lahendust pakkuda kahjuks.

    ReplyDelete
  3. Vetsus saab käidud ja joomises pole küsimus. Ainevahetuses äkki natuke... No igatahes ei saa ma hommikuti oma kõhuga läbi. :p Samas - harjutamine pidi meistriks tegema. :)

    ReplyDelete