Thursday, May 30, 2013

29.mai - Taas koos sõbraga.

Ma sain oma sõbra tagasi!
Loomulikult ma kohe pidin ta kaasa võtma ja õhtul jooksma minema. Ja saime kahekesi ilusti hakkama. Loodetavasti läks seekord paremini. Igatahes eilese jooksu pidas mu kellake väga hästi vastu. Pilt oli ees, reageeris ilusti, näitas täpselt. Õhtu oli soe. Tegin taas Luite ringi, vaatasin maanduvaid lennukeid (mis sealtkaudu üle majade ja minu läksid) ja nautisin olemist.

Mõnus-mõnus-mõnus. 8,4km ja 54min. http://connect.garmin.com/activity/319950062

2 comments:

  1. Miks sa pole kella seadistanud meetersüsteemi peale, vaid on miilides -jalgades

    ReplyDelete
  2. Mul on kell täiesti meetrisüsteemis. :) Ja garmini keskkonnas näen ka ilusti kõike, kui olen sisse loginud. Aga linkide kaudu minnes enamasti vist lükkab jah valed süsteemid ette ja tuleb paremisest ülanurgast ise "view in metric" nuppu litsuda. :)

    ReplyDelete