Monday, June 14, 2010

14.juuni

Hommikune jooks. Plaan oli järgida mehe ühepäevast jooksurada ning minna Ülemiste järve äärde, kuid nagu enamasti - plaanid on suured, välja tuli nagu ikka....Nimelt ma eksisin ära. Täiesti kardinaalselt. Olen kaardi pealt oma jooksuringi uurinud ja puurinud ning saan aru, kust ma valesti läksin, kuid mõistus ei võta kinni, kuidas ma sain nii valesti minna. Ja veel mitu korda. Kokkuvõttes tegin siis hoopis tiiru. Sest kui mina arvasin, et jõuan kohe-kohe Veerenni tänavale, siis tuli mulle hoopis Pärnu mnt. vastu. Otsustasin siis sealtkaudu Veerennini joosta ja vähemalt plaanitud teed pidi koju tagasi minna. Jätan vahele selle osa, kuidas üks jeep topeltpidevjoont ületades Järvevana peal jalakäiate-jalgratturite ala kasutades möödasõitu tegi ja mind alla ajama pidi ning jätkan sealt, kust keerasin Veerenni tänavale. Mõistus ütleb, et kui kodu on veerennist pikalt edasi ja vasakule, siis saan kiiremini, kui kohe vasakule hoidma hakkan. Õigus? Ei ole. Eksisin uuesti ära. Läksin küll kogu aeg suht õiges suunas, kuid välja jõudsin taaskord hoopis teise kohta, kui plaan ette nägi. Viimasel hetkel siiski tundsin ära ühe koha, kus siiani 180 kraadi vastassuunas liikunud olin (ausõna - hoopis tesitsugune tänav kui teisest otsast vaadata ) ning jõudsin koju ka.
Kui nüüd enesetundest rääkida, siis oli täna suht raske. Väike külmetusevimm naha vahel tõstis pulsi taas kõrgemaks kui oleks võinud ning kergust sammus ei olnud. Tempo oli väga muutlik (seda küll suuresti liiklusest tingitult). Samas ei olnud jooksmine ebamugav. Õhupuudus oli. Ahmi palju tahad, hapniku nagu poleks olnud. Vahepeal sadas veidi, sel ajal oli õhku ka, kuid muul ajal jäi kuidagi väheks. Kokkuvõtteks täna siis 7,8km ja aeg 48:56. connect.garmin.com/activity/36825923

No comments:

Post a Comment