Tuesday, June 1, 2010

Lastekaitsepäev

Üks inimene kirjutas: "Ma arvan, et iga terve inimene suudab suht mõõduka trenniga maratoni läbi kulgeda mingis tempos. Ma kavatsen igatahes varsti proovida. Ma olen nõus ka viimane olema ja kasvõi kukkuma üle selle finishijoone."

Me suhtume sellesse teemasse üsna ühtemodi. Ainult et mina seekord vist ei jõuaks veel sulgemisajaks kohale finišisse... Aga muidu ma läheksin ju kadedaks natuke ja ilmselt tekiks tunne, et ma ainult plaanin ja plaanin... (alates 2006 muudkui plaanin...). Igatahes ma ootan meest koju. Veider küll, aga ma kohe tahan täna jälle eksima minna.

Ootasin tänast jooksmaminekut hommikul üsna agaralt. Aga päev muudkui lippas ja kui lõpuks pärastlõunal uksest välja astusin, siis nagu polnudki väga tuju enam... Lükkasin kella sisse ja hakkasin kohe jooksma. Aga kuna jooksin kastaniallee all, siis ei leidnud gps satelliite hästi üles ja esimese poole kilomeetri jooksul tiksus ainult aeg. Seega kaart täna täis tõde ei näita.Lippasin mööda ümberkaudseid tänavaid ja mõlgutasin omi mõtteid. Üllatusena oli pulss täna väga ja väga kena. Ning kuna tempo oli kah täitsa ok, siis olen kokkuvõttes täitsa rahul.Täna siis umbes 7km ja aeg 42:46. connect.garmin.com/activity/35335378

No comments:

Post a Comment