Tuesday, June 29, 2010

29.juuni

Raske oli. Väga raske oli. Tempo normaalsel kiirusel hoidmisega probleeme ei olnud. Pigem olid lõpus probleemid, et sedagi kiirust enam-vähem hoida. Pulss tõusis kiirelt ja jäi kõrgele. Olemine oli...sant.
Aga ära ma selle ringi jooksin. Pärnu maanteel jõudsin foori juurde just siis, kui keegi hea hing oli selle jalakäijatele roheliseks vajutanud. Sibasin siis üle tee ja mõtlesin, et lähen otse. Hea otsus oli. Sest viimased viissada meetrit olin ma läbi nagu läti raha. Vahepeal oli mõte kuuenda kilomeetri täis tiksudes kell kinni panna ja koju jalutada. Kuid sain endast siiski võitu. Teades, et muidu jään ma järgmine kord jälle. Ma ei saa end sel teemal usaldada.Raske päevatöö tulemus siis 6,55km ja aeg 41:13. connect.garmin.com/activity/38574501

Ja tänane päev pani egole paraja põntsu. Sest ilmselgeks sai, et minu puhul sõltub edu ja suutlikkus väga paljudest asjadest. Sellise ilmaga nagu täna mina maratoni finišisse enne sulgemisaega (6h) ei jõuaks.

No comments:

Post a Comment