Saturday, June 19, 2010

19.juuni

Nonii, tänane jooks. Mida ma selle kohta siis öelda oskan... Vastuoluline. Seda ta oli. Tegelikult vajutas oma pitseri jooksule see, et 7,75km peal läksin veidi valesti ning raudteel kekseldes nikastasin jalga. Panin kella kinni ning kükitasin veidi aega tee ääres, pidades plaani, mis edasi saab. Õnneks polnud hullu, valu läks suht kiirelt üle ning pahkluu hakas uuesti liikuma ka. Niipalju mõjutas edasist jooksu, et kuna mu rada kulgeb mitte just kõige siledamatel tänavatel, siis oli väike hirm naha vahel. Aga tempole mõjus see hästi. Iseenesest vajus kiirus 6:25 kilomeetrile, mis ongi ju tegelt umbes minule mõistlik tempo praegu. Esimesed kaheksa kilomeetrit tegelesin mõttega, et kas teen pika jooksu nagu plaan oli, või loobun. No kuidagi jalad olid väsinud ja olemine polnud kõige värskem ja... Aga kusagil ajusopis ma teadsin, et tegelikult ikkagi lähen pikale ringile. Juba ainuüksi sellepärast, et kui ma olen korra alla andnud, siis on see järgmisel korral juba niii palju lihtsam. Kolmeteistmendal kilomeetril tundisn, et väsimus kipub peale. Ja palav hakkas ka. Aga kuna meil on seal igal pool parasjagu tee-ehitused ja torutööd, siis leidsin Tallinna Veele kuuluva veetünni. Panin taas kella seisma ning tegin plaanivälise peatuse tünni juures. Jõin. Ja jõin. Ja jõin veel natuke. Ja kallasin vett pähe ka. Mõnus. Ja siis juba otse koju. Täna kokku 15,55km ja aeg 1:37:59 connect.garmin.com/activity/37383685

No comments:

Post a Comment