Tuesday, August 17, 2010

17.august

Küsiti, et kas pärast maratoni läbimist panen teema lukku...
Sõltub. :) Käisime mehega ükspäev spordipoes - ta tahtis mulle uusi pükse ja midagi veel osta. Mina olin vastu. Arenes umbes selline dialoog:
Mees: Aga vanad püksid on ju täitsa kulunud
Mina: Maratoni peavad veel vastu küll
Mees: Aga pärast on ju ka nagunii tarvis ja nii hea oleks maratoni uute pükstega joosta
Mina: Nende pükstega ma tean juba täpselt, kus ja kuidas ja et ei hõõru. Ning mine tea - võib olla ei taha ma peale maratoni lõpetamist enam jooksmisest mitte midagi teada...
Sekkub poemüüja: Suur tõenäosus on, et peale lõpetamist tahate järgmiseid maratone jooksma minna ;)
Pükse me ei ostnud. Praegu.
Aga ilmselt on selle teemaga nüüd samasugune ooteolek nagu pükstegagi kokku leppisime. Kui on tunne, et see oli mu elu viimane jooks, siis läheb teema kinni. Kui ostan uued püksid, et veel joosta... Siis ilmselt jääb teema ka lahti ja mine tea mis saab.

No comments:

Post a Comment