Thursday, September 2, 2010

2.september

Eilne jooks...
Astusin uksest välja ja kella sain tööle täpselt kell kümme. Pime oli. Veidi jahe oli ka, kuid tuul oli vaibunud. Ilma mehe "näägutamiseta" ma ilmselt ei oleks läinudki. Jalas olid uued tossud. Mees arvab, et peaksin maratoni nendega jooksma, mina veidi pelgan. Mul võtab aega, et jalanõudega harjuda. Kerged ja jalapärased on nad küll, kuid siiski suretasid veidi jalga. Küll märgatavalt vähem sellega võrreldes, mida vanad tossud uutena tegid, kuid siiski.... Nii et on, mille üle mõelda.
Tunne oli jooksu ajal kuidagi "õrn". Selline tunne nagu vahel vererõhu madal olles kiirelt püsti tõustes - pilt käib veidi ringi ja kõik on nii selge-selge... Tegelikult olin kõike arvestades ikka väga üllatunud selliseid pulsinumbreid nähes. Ja midagi toredat ka - nägin oma neoonkollases jooksuvestis vist pimeda Järvevana tee ääres nii politseiniku moodi välja, et kõik autod venisid mu'st mööda. :D
Kokku 5,37 km, aeg 33:08 connect.garmin.com/activity/47286842

No comments:

Post a Comment