Saturday, June 2, 2012

2.juuni - Mitu erinevat varianti "maksiks"?

Ujumine.
Kuna tänasest algas ametlikult ujumise välihooaeg (et olla valmis järgmisel nädalavahetusel toimuvaks Melliste triatloniks) olid sees toimuvad trennid kokku lükatud. Meie grupist osalesimegi täna vaid mina ja veel üks neiu. Ja siis kolmanda grupi kiired mehed.
Soojendus: 200m kompleksujumist. 25m vesipalli krooli, 25m seliti, 25m konna ja 25m krooli. Ning siis otsast peale.
Seejärel vastupidavusujumine. Ülesanne oli 3*800m. Esimene kord abivahenditeta, teine kord labade ja punniga ja kolmas kord ainult punniga. Ning kaheksasada tuli ujuda siis 200 meetristes tsüklites: 25m maksi 175m krooli, 50m maksi 150m krooli, 75m maksi 125m krooli ja 100m maksi 100m krooli. Raske oli. Minu mõistes on maks "käed nii kiirelt tööle kui võimalik ja hingata nii vähe kui võimalik". Liiliani hinnangul ilmselt on maks midagi muud, sest tema arvates oleksin ma pidanud maksi ujuma ka siis, kui me 300m aja peale tegime. Aga mina nii ei saa. Sest maksiga tõmbab ju pildi eest ära. Aja peale ujudes liigun ma nii, et ma ikka lõppu jõuaks... No ja täna tegelikult oli ka nii, et 25 ja 50m tulid veel enam vähem välja, aga 75 ja 100m maksid olid kohutavad. Labadega - tõsi küll - kergem kui ilma, kuid ikka jube raske. Aga ära tegin. Kaks esimest korda sain valmis ja kolmandast tsüklist jõudsin tehtud 400m.

No comments:

Post a Comment