Saturday, January 22, 2011

22.jaanuar

Täna jälle ujumistrenn.
Treener on minust heal arvamusel ning seega ujusin (või sain ülesande ujuda) 50-meetriseid otsi. Algul suplus soojenduseks, siis sain mingi "puntsu" jalgevahele ning harjutasin kätetööd ja hingamist. Siis ainult jalad ja hingamine ning lõpuks jalad-käed koos krooli. Ja veel väike suplus enne väljatulekut.
Tähelepanekud: Puntsu jalgevahel oli väga kerge ja kiire ujuda. Jalgadega olen aeglasem. Lõpuks sain reaalselt pihta, mida treener mõtleb, kui ütleb, et siputan jalgadega. Pärast proovisin siputamise asemel jalgu rahulikult liigutada ja pigem isegi mitte liigutada vs. siputamine. Täitsa lahe oli.
Hingamisega on kehvasti. Kui hakkan väsima, siis hingan sisse küll, kuid see õhk ei jõua kopsu nagu tarvis. Pahistan mulle, nagu allveelaev, kuid õhku, mida tarvis, pole. Treener ütleb selle kohta, et ma pean oma "ventileerimist" harjutama. Praegu veel ei ole ma aru saanud, kuidas see toimima peaks, aga ehk on vigadest arusaamine algus sellel teel, et kunagi ka õigesti teha. Olen väsinud, kuid jube rahul tänase trenniga. Ootan juba järgmist.

No comments:

Post a Comment