Sunday, January 30, 2011

30.jaanuar

Imeline ilm! Päike paistis pilvitust taevast. See, et jube tugev tuul puhus enam niiii imeline ei olnud, kuid ikkagi oli ilus. Sõitsime mehega "metsa" ja läksime sealt jooksma. Ma ütlesin juba alguses kohe, et ega ma üle viie kildi praegu eriti ei jaksa. No kõva kasu oli sellest ütlemisest, eks. Sest kui me olime 2,7km mööda jubedasti libedat teekest jooksnud, jõudsime teelahkmele ja keerasime vähemlibedale jupile. Ning siis tekkis mehel teooria, et kuna siin on palju parem joosta, siis tuleb seda kohe pikemalt kasutada... No ja nii me siis jooksime...
Ütlen ausalt, et kaheksanda kilomeetri lõpus olin ma mehe peale vääääga tige. Õnneks jooksis ta tagapool (või õigem oleks öelda, et mina jooksin eespool, sest ma tahtsin võimalikult kiirelt lõppu jõuda - ennem, kui kõndima hakkan). Aga lõppu ma jõudsin ning paari tunni pärast, kui olin pestud ja plika uuesti magas ja ma niisama laisklesin ning peaaegu üles soojenenud olin... Siis oli juba päris hea olla. Nii et täna siis 10km ja tund ning viis minutit. connect.garmin.com/activity/65829015

No comments:

Post a Comment