Saturday, January 8, 2011

8.jaanuar

Nii. Tagasi elu esimesest ujumistrennist.
Kui päris ausalt rääkida, siis eile pärastlõunal tekkis tunne, et miks ma üldse seda uurima hakkasin... Ja kui tänaöine uni ka poolikuks jäi, siis oli küll selline tunne, et tänan ei.
Aga mees ajas mu ikkagi trenni ja kohale ma jõudsin. See grupp, millega liitusin, alustas oktoobris. Seega - väidetavalt nad väga hästi ei uju, aga mulle tundus, et mina olen kummipart ning nemad torpeedokaatrid. Aga kuna nende oskuste juurde kuulus ka võime minust ilusti mööda minna, kui ma ette jäin, siis polnud väga hullu.
Ujumisprillid on mul sellised "pooletoobised". Kuna ma pole kunagi varem prille kasutanud, siis võtsin mehe omad. Natuke tuli ikka vesi sisse. Ühe silma sain ilusti, teine hakkab sisenurgast immitsema. Osaliselt ilmselt seetõttu ka, et mul on kõrge nina ning hästi aukus silmad. Aga polnud hullu miskit, täitsa sain hakkama.
Nagu treener ütles tunni lõpus, siis tegi ta mulle täna kiiret tempot, et ma teistele järgi jõuaksin (issand, see tundub uskumatu ). Kõigepealt hingamine - kopsud hästi-hästi täis! ja siis pahinal vette nii et ühtegi mullikest enam sisse ei jääks. Seejärel jalad tööle. Ilmselt oleks seda parim harjutada kipsiga - siis ei läheks põlv kõveraks. :D Ja siis käed ning küljele hingamine. Teoorias olen ma üsna osav, seetõttu tean ma tegelikult täitsa hästi, mis ma valesti teen... Aga teadmisest on vähe abi, kui ma ei oska sellest hoolimata õigesti teha. Vähemasti pea hoid vees pidi mul õige olema. Seevastu hingamise ajal ei keera ma pead küljele, nagu peaks, vaid liigutan "käega kaasa". Ehk siis tõstan küljele ja samas veel ka diagonaali ning siis liigutan küljelt ette ja langetan koos käega. Issand kui raske on teistmoodi teha, kui oled nii harjunud! Ning pea keeramine vasakule (kui siiani olen ainult paremale hinganud).... Keeruline, keeruline, keeruline. Aga üllatavalt tore. Ning tänu sellele, et mul "kork" täna kogu aeg kaasas oli, ei tekkinud ka väsimuse tunnet.

Kolmapäeva õhtul on ÜKE treening sisehallis. Juba mõtlen hirmuga, et seal pidavat kõhulihaste harjutused ka sees olema...
Aga vähemasti olen ma nüüd alustanud. Ning väga pikas perspektiivis on mul siis plaan läbida mingi tiratloniüritus. Kas sel suvel? Seda ei julge lubada, kuid see polegi ju nii tähtis.

No comments:

Post a Comment