Tuesday, January 25, 2011

25.jaanuar

Eilne jooks....
Alustame jälle ilmateatega. Kuigi üleeile oli lumesadu vaid tajutav, oli ööga siiski paras ports maha sadanud. Lisaks tõusis tuul ning paras pehme lumepudru kattis kõnniteid. Tuule kohta peaks mainima, et peaaegu igas suunas joostes puhu see peaaegu otse vastu. Väga veider jooks. Pulss tõusis suht kiirelt kõrgele, kuid enesetunne oli sellest hoolimata parem kui väga pika aja jooksul. Jalalabad kippusid esialgu veidi krampi minema, aga isegi see ei seganud väga. Tunne oli mõnus ja see ju loeb. Esimesel kilomeetril tundus, et vägev minek on! No ma ikka panin täiega. Ja siis näitas kilomeetri ajaks seitse minutit. :D No vabanduseks võiks tuua kaks umbes kümnesekundilist viivitust - korra mutikese, ja siis koeraga onu selja taga (mõlemad suutsid mulle ette jääda jube kitsas kohas, kus ümbertmineku võimalus kah puudus), aga ega see 6:40 tempo nüüd eriti rohkem uhkeldamistväärt pole. Aga numbritest hoolimata oli mõnus jooksuke. Ma otse veel ei nautinud seda (tunne, mida ma igatsen - joosta ja mõnuleda), kuid see oli juba päris lähedal. Huvitav, kas jala krambitamist võib põhjustada see, et mu veri on veidi korrast ära?
Aga kokku siis viis kilomeetrit üliaeglast jooksusammul kulgemist. connect.garmin.com/activity/65062069

No comments:

Post a Comment