Tuesday, February 1, 2011

1.veebruar

Eile alustasin siis esmaspäevaõhtuste ujumistundidega. Olin veel tugevamate grupis, kuid järgmisest nädalast hakkame siis algajate grupiga tehnikat õppima. Ning laupäeviti käin edasi tugevamate grupi nõrgemas ääres sulistamas.

Kokkuvõte tunnist suht lühike:
Kõigepealt 10min soojendust (lubatud oli suplemine, kuid vahele tuli teha ka 50m krooli otsi). Ütlen ausalt, et ei mäleta, mitu korda edasi-tagasi supelda jõudsin. Kuna minu suplemine piirdub hetkel seliliujumisega ning minimaalselt koera ujumisega, siis harjutasin rohkem krooli. Igatahes kakssada meetrit läbisin kindlasti, võib-olla ka rohkem. Ning loodan, et kui hakkame tehnikat õppima edaspidi, siis õpin ka konna ujuma. Praegu ma konna ujuda ei saa, sest nagu mees kunagi tabavalt ütles - kõik selle, mis ma kätega end edasi tõmban suudan ma kuidagi jalgadega tagasi tõmmata ning nii ma teen konna liigutusi umbes meetri jagu edasi-tagasi liigeldes.
Seejärel oli harjutus 5*200m. Nii et iga kahesaja viimased viiskümmend oleksid tõusvas tempos. Kuna minu jaoks järjest ujumine juba "pihik pooleks" punnitamine, siis sain loa ujuda nii nagu torust tuleb. Ja ma olen endaga vääääga rahul. Sest algul kartsin, et ega ma enne tunni lõppu valmis ei jõuagi. Kuid jõudsin. Ning neljanda kahesaja juures oli tunne kuidagi nii hea ja väike rütm hakkas sisse tekkima, et ujusin kaks korda sada. No minu mõistes. Treeneri jaoks see ei ole järjest ujumine, kui otsas võetakse äärest, keeratakse ümber ja alles siis uuele pikkusele minnakse (minu jaoks siis umbes kolm-neli korda hingamist vahepeal), kuid mulle on see vägagi järjest. Paremaks ma hetkel suuteline pole. Ja juba seegi saavutus tegi meele väga rõõmsaks. Sain oma ülesandega lõpuni ning jõudsin teha ka 50m suplust, enne kui oskajate meeste trenn algas. Need kes meie järel basseini hüppasid, olid eranditult kõik sellised, kes ujuvad igas stiilis ja palju-palju. Aga lihtsalt tahavad veel paremini ja veel kiiremini.

No comments:

Post a Comment