Saturday, February 19, 2011

19.veebruar

Kolmapäevane ÜKE jäi minu jaoks ära. Läksin ilusti kohale ja siis selgus, et kella seitsmeni on ala suletud, sest on mingi võistulus. Ootasime pool tundi ning siis ütles registratuuritädi, et ennem pileteid müüma ei hakata, kui võistlus läbi. Olin oma telefoni ka maha jätnud, seega ei saanud lapsehoidjat hoiatada ka (ta sai olla poole üheksani). Sõitsin tagasi koju ja õhtul natuke "painutasin" ennast.

Täna taas ujumas. Alustuseks soojendus 200m omal soovil. Tegin siis 125m krooli ja 75 suplust (vaheldumisi).
Seejärel oli 8*50m krooli. Paaritud korrad aeglasemalt, paaris korrad kiiremalt. Vahepeal vette-väljahingamised.
Siis puntsuga 5*100m. Taas nii, et esimene 50m aeglasemalt ja teine kiiremalt. Olen uhke, sest tänu puntsule suutsin ma need 5*100 ilma vahepeal jokutamata ära teha. Iga saja vahel taas vette-väljahingamised.
Seejärel oli ülesanne 500m krooli võimalikult järjest. Huuh, ilma abivahenditeta oli see ränk. Ning ka aega jäi mulle napiks. Aga proovisin ikka võimalikult järjest ujuda. Kaks korda (peale 150 ning peale 250 ikka tegin puhkuseks viis vette-väljahingamist ka). Ning 400m sain tehtud. Siis oli kell juba väga palju - kiire 50m suplust peale ja tuli välja ronida.
Iseenesest oli täna väga rahulolevakstegev tund.

No comments:

Post a Comment