Thursday, February 3, 2011

3.veebruar

Eile oli siis ÜKE. Või noh, olgem ausad - eile pidi olema ÜKE. Aga ma muidugi ei olnud tunniplaani vaadates nii hoolikas kui pidanuks ning kui mees koju jõudis lapsi vaatama, krabasin ma oma koti ja tormasin kiirkõnnil spordihalli suunas. Kohale jõudes selgus, et kuna täna toimuvad seal BIGpanga kergejõustikuvõistlused, siis on saal ametlikult kinni. Mis tähendas siis seda, et meie treening oli üle viidud teise spordihalli... Lohutus on see, et sinna teise kohta poleks ma nagunii enam nii kiiruga minna osanud, isegi kui oleksin autoga olnud...
Hea oli asja juures see, et kuigi saal oli ametlikult suletud, siis mitteametlikult olid sportlased just lõpetanud ning hakati saali valmis seadma (reklaamid jm.) ning seega lubati inimesi jälle sisse. Tegelikult oli isegi mõnus, peale minu veel vaid umbes kümmekond sportijat (ja nende hulgas Jõks ning see nooruke näitleja-juuksur Lauri (?) :P).
Tegin siis ise hoolega trenni - umbes kolmveerand tundi jooksu ning seejärel tuletasin meelde harjutusi, mida eelnevalt ÜKE's teinud oleme ning tegin ka neid. Isegi kõhulihastele tegin natuke. Ja siis jõudsin järeldusele, et olen juba vana. Nimelt, minuga ühel ajal jooksis üks nooruke neiu. Stabiilselt oli ta minust veidi veidi aeglasem (ehk umbes kümne-viieteist ringi jooksul tegin talle ringiga pähe), kuid kui see näitlejapoiss sõpradega saali jõudis, siis tegi neiu ikka ülikiire ringi, et neist teist korda mööda jõuda, enne kui nad võtmed võetud saavad ja riietusruumi lähevad. No vähemasti muud põhjust ei suutnud ma sellel silkamisel leida, sest pärast seda aeglustus tempo ikka veel aeglasemaks kui enne... Nii et spordijutu asemel tuli pigem klatšijutt, aga vähemasti olin ma tunnike ja veidi peale sportlik kah. :D

No comments:

Post a Comment