Friday, June 17, 2011

17.juuni - Sooder, sooder, mina olen looder...

See nädal on läinud looderdamise tähe all.
Nädala algul jätsin erinevatel põhjustel jooksutrenni ära. Pidin teisipäeval ise jooksma minema, aga tervis vedas alt ja ei läinudki.

Kolmapäeval tervisejooksu etapp. Miinumumprogramm, aga vähemalt liikusin veidi. Pulssi vaadates mõtlesin, et jooksen täpselt nii nagu Pirksaare koostatud treeningkava Kertu Jukkumile ette näeb... :) Seda, et niimoodi peaks jooksma palju kauem järjest ja palju sagedamini, ma siinkohal ei mainiks.
Kokku siis 3,9km ja aeg 27:19min. http://connect.garmin.com/activity/92933912

Neljapäeval pidi olema ujumine. Olin vägagi kahtleval seisukohal, sest kalipso, mille abikaasa mulle aastatid tagasi ostis oli Saaremaal ning ma ei ole ka üldse kindel, et suudan end peale kahte last sinna enam sisse pressida. Peeglist ei paistagi, et niiväga muutunud oleks, aga tükk kummi on armutu. Ise ma igatahes jäin hätta. Mees siiski arvamusel, et proovime kahekesi korra veel mind sinna sisse suruda. Teoreetiliselt võiks õnnestuda küll, sest ma olen ju teada kiire pööruga inimene ja kui kinni jäin, siis loobusin. :P Aga tagasi ujumise juurde. Internett näitas, et veetemperatuur on 19 kraadi, seega ma loobusin ujumisest ning leppisime kokku, et lähen õhtul hoopis jooksma. Aga kui õhtu tuli, sain ma lasteaiast endale poisi, kelle kohta kasvataja ütles, et kaenla all olid imelikud täpid. Ning kui me koju jõudsime, siis tuli täppe lausa iga minutiga juurde. Jooksin ma jah - apteeki ja tagasi ning siis üritasin pojale rohtu määrida. Kah üsna füüsiliselt väsitav tegevus. :P

Täna hommikul lõpuks väike jooksutiir. Tuju polnud suurem asi, seega polnud ka jooksusamm väga erk. Lõpupoole küll asi paranes ning tagasijõudmise ajaks tekkis juba tunne, et võiks isegi veel veidi kulgeda.
7,34km ja aeg 46:32 http://connect.garmin.com/activity/92933902

No comments:

Post a Comment