Thursday, June 30, 2011

30.juuni - Päike ja sogane vesi

Täna ujumine.

Oli lihtsam kui esmaspäeval. Veidi. Ma endiselt kartsin. Endiselt tekkis hingamisega natuke probleeme. Ja endiselt seisin vahepeal ääre peal. Kuid täna märgatavalt vähem ja maailm jäi kiiremini seisma. Ning nutma ka ei ajanud. :) Ei oskagi arvata, kas rohkem aitas see, et väike kogemus oli juba olemas, või see, et minu arvates oli tänu suurele rahvamassile vesi märgatavalt sogasem (just sügava koha peal siis).

Ujusin siis taas äärt pidi edasi tagasi. Servast kaugemale minna siiski ei julge. Olgu või võltsturvalisus, aga mul on seda tarvis... Teisel korral tagasi tulles hakkas rütm kuidagi klappima ja tegin vaid ühe pausi - kontrollimaks, et ma äärele ehitatud hüppetornist vette "lendajatele" väga ette ei jääks möödudes.

Enne välja ronimist ujusin veel ka veidi teist äärt pidi. Ringi karjäärile peale teha veel ei julge, kuid natuke pean ju harjutama, et olud on erinevad. See äär, kus ujun, hakkab juba "tuttavaks" muutuma. :) Teine serv oli hoopis teistmoodi. Esiteks oli see sopilisem, seega olin pidevalt äärest tükk maad kaugemal, samas tundus seal kuidagi madalam... Ega ma muidugi ei proovinud - äkki olekski jalad põhja ulatunud. :D

Esmaspäeval jälle.

No comments:

Post a Comment