Wednesday, September 14, 2011

14.september - Plaanid on suured

Hoolimata headest plaanidest natuke joosta, ei ole ma siiani välja jõudnud. Mehel on töö juures nii kiired ajad, et koju ilmub ta alles siis, kui mina juba voodis olen. Jookse siis niimoodi. Ilm muidugi ei ole ka just suurem asi olnud. Eile vaatasin aknast paduvihma ja tormituulehoogusid ning tänasin taevast pühapäevase imelise ilma eest. :) Homme aga... homme õhtul peaks mehel tähtaeg kukkuma ja ehk saan lapsed õhtul korraks temaga jätta.

See eest olen olnud aktiivne "mõttesportlane". :)
Nimelt oli pühapäeva õhtuni Tristarile varane soodusregistreerimine. Mõtlesin nii ja naapidi ja.... jätsin registreerimata. Sest 30 eurot on ikkagi 30 eurot ja ma ei oska ju maanteerattaga sõita ja lisaks see pisiasi, et mul ei olegi üldse ratast ja...
No aga esmaspäeva hommikul oli teade, et seoses serveri umbeminemisega eelmisel õhtul pikendati soodusregistreerimist veel ühe päeva võrra. Ja hilisõhtul registreerisin ma end ära. Tristar 33,3 distantsile. Hoolimata sellest, et ma ei oska maanteerattaga sõita... Hoolimata sellest, et mul polegi ratast... Ja et ma pole juba ligi kolm kuud varvasti vette pistnud ning vist ei oskagi enam ujuda. :P

Ning laupäeval, Tallinna Maratoni Expol registreerisin end Rakvere ööjooksu poolmaratonile. Ja lähiajal tahaks järgmise aasta Tallinna maratoni registreerimise ära teha. Ning järjest rohkem meeldib mulle mõte Riia maratonist kevadel. :)

Nii et jah - mõtted liiguvad mul usinasti, isegi kui ise vaid niisama istun. :)

3 comments:

  1. 33,3-ks saan ratast laenata, kui pikkust vähemasti 170cm on, oma sõiduks järgmisel päeval saab ju sadul taas üles tõsta...

    ReplyDelete
  2. Suured tänud pakkumast. :) Vaatasin seda ratast Täispika piltide pealt - liiga äge püss minu jaoks. :D Ja lisaks olen veel üksjagu sendimeetreid liiga lühike.
    Küll selle ratta saab, põhimure on kukkumishirmust üle saada ja sõit ära õppida.

    ReplyDelete
  3. TriStariks ei saa minagi neid uhkeid jookse, need on konkurendi omad. Ironman'iks olid need tema käest laenatud....

    Aga ehk äkki järgmisel hooajal on võimalus ka endale säärased asjad soetada, elu näitab!

    ReplyDelete