Tuesday, September 20, 2011

20.september - Kiire ringike

Viimasel ajal kipub õhtuti suur tüdimus ja väsimus peal olema. No ei viitsi enam peale laste magamapanemist välja minna.
Täna siis lõunane jooks. Piiga voodisse, mees valvas ja mina läksin sibama.

Hea oli. Jaksu oli, väsimust ei olnud, minekut oli. Tahtmist ei olnud. :S See on täiesti veider. Kõik on hästi, ja ometigi tunnen, et nagu ei viitsiks eriti... Aga mis see tahtmine ikka loeb, kui suur jonn teiselt poolt jooksma ajab. :) Iseenesest olen tänase jooksu üle väga uhke. Küll ainult 5,5km, kuid keskmine tempo üle ootuste hea minu jaoks. Ning kui esimese kilomeetri väikest aega nähes pidurdama hakkasin ja arvasin, et ega ma vist eriti kaua enam ei jaksa tänu sellele, siis tegelikkuses jaksasin ikka küll. Isegi nii hästi, et viimane pool kilomeetrit jooksin kohe päris-päris kiirelt. :) Pulss tõusis lõpus ilmselt päris kõrgele, kuid oleksin isegi veel veidi jaksanud. Mis annab lootust, et Saaremaa kolme päeva jooksul vähemalt esimese päeva kümme kilomeetrit saan joostud normaalse ajaga. Ise tunnen, et oleksin väga rahul ajaga alla tunni ja nelja minuti. Tean, et suudaksin ka paar sekundit alla tunni joosta, kuid mõtlemise koht... - kas ja kuidas ma peale seda kahel päeval kuusteist kilomeetrit jookseksin...

Täna siis 5,59km ja aeg 31:32 http://connect.garmin.com/activity/115902429

No comments:

Post a Comment