Thursday, September 8, 2011

8.september - Ükskord unustan ennastki...

Eile oli järjekordne energiajooksu etapp. Seekord siis Järve metsas. Minu jaoks tundmatu piirkond. Mees on küll rääkinud, et seal on nüüd uued ja mõnusad valgustatud rajad, aga kas ma siis süvenesin...  :)
Igatahes oli tõesti lahe rada. Palju künkaid, samas mõnus tugev jalgealune. Kella unustasin koju. Järjekordselt! Loodetavasti ma pühapäeval ikka suudan meeles pidada, et võiks kaasa võtta. Aga minek oli hea. Ja tunne oli, et läksin kiirelt. Kaua muidugi seda minekut enam olnud ei oleks. Lõpus oli pulss päris kõrge ja mugavustunne kadus umbes kilomeetrike enne lõppu. Kui kinnitavaid andmeid pole, siis on muidugi hea öelda, et küll ma jooksin kiiresti. :) Aga väidetavalt oli distants 4,8km ning minu aeg 25:15. Isegi kui distants päris nii pikk ei olnud, annab arvutus (minu õnneks) päris kiire tempo. :D


Täna võtsin oma stardimaterjalid välja.

1 comment:

  1. Edu maratoniks! Rajal ehk kohtume, kuigi mul plaan veidi aeglasemalt võtta ja 4:45 mehele sappa võtta :D

    ReplyDelete