Thursday, September 29, 2011

29.september - Mihklipäev

Just tänane Mihklipäev andis tooni minu eilsele "sportimisele".
Toimus viimane EE tervisejooksu etapp. Seekord Nõmmel. Kui pojal lasteaias järgi käisin, sadas paduvihma. Aga siis tulid kodus ka igasugused toimetused veel ja kui ma lõpuks veerand seitsme paiku liikuma sain, oli ilm küll paranenud, kuid avastasin oma piirituks hämmelduseks, et juba hämardub. Kui vanasti (siis kui ma veel noor olin :P) üldse midagi sellist oli, mida ma vahel praegu igatsen, siis oli see "Moskva aeg".
Tehnika tänav oli otseloomulikult umbes. Samuti Sõpruse puiestee. Tegin siis nii nagu teha ei tohiks - muusika üürgama ja automaatpiloot peale. Mõtlesin, et mul ei ole kiire, ma ei lase ennast millestki/kellestki häirida, sõidan rahulikult ja ei mõtle, et siit või sealtkaudu saaks kiiremini... Õnneks olid head laulud. Laulsin valjusti ja valesti kaasa ning tee läks lõbusamalt.
Starti jõudsin täpselt sel hetkel, kui Riho teatas, et veel kümme minutit on viimase etapi start avatud. Pulss tõusis kiirelt ja nohisesin kangesti valjusti, kuid muidu oli üllatavalt mõnus joosta. Kui esimene kilomeeter täis sai, võtsin jope seljast ja sidusin puusadele. Sügis sügiseks, aga kilejopega ikka plusskraadidega ei jookse.
Ühel hetkel aga juhtus minuga sama, mida ma vahel triatlonivõistlustel Jürgen Ligi vaadates peenikest naeru pidades kõrvalt jälgin: ma lihtsalt eksisin ära. Aga kui temal jagub kuraasi valjult hõigata, et kust paganama kohast see rada läheb?, siis mina nentisin lihtsalt omaette vaikses arusaamatuses, et miskipärast tuli üsna varsti peale teise kilomeetri silti kohe ka neljanda kilomeetri silt... Küllap ma siis tihenevas hämaruses mäest alla joostes liialt paremale hoidsin (seal oli suur lomp ka - keskendusin selle ületamisele) ja õiget rada ei märganud. Aga kuna kell oli tõsiselt palju ja mul oli veel vaja poest läbi silgata ning koju külalisi võõrustama ning pojale tänaseks Mihklilaadaks pirukaid küpsetama jõuda, siis lõin käega ja ei läinud enam õiget rada otsima.

Seega jäi sportlik saavutus päris lühikeseks: 22,45km ja 14 minutit http://connect.garmin.com/activity/117851353 Aga tunne oli siiski mõnus ja mõni teine päev jälle. :)

No comments:

Post a Comment