Tuesday, October 4, 2011

4.oktoober - Uue hooga talvesse

Eile oli sportlik päev. Niivõrd kuivõrd.

Hommikupoolikul tegin väikese jooksuringi. Vihma sadas mõnudega. Aga hästi soe oli, üldse ei pidanud kahetsema, et oma dressipluusi üles ei leidnud. Ainus, mille suhtes ei oska midagi ette võtta - jooksu käigus hakkan higistama ja siis toob vihm kõik selle soola silma. Ning ajab silmad kipitama. Äkki müts oleks aidanud... Kuid selle unustasin ma otseloomulikult kaasa võtta (sest kui mütsi kandmine jooksu ajal ei meeldi, siis on see unustamine ju imelihtne).
Läbi paksu vihmahalli pilvemassi oli kellal veidi aeganõudvam satelliite leida. Hakkasin jooksma ennem, kui ta valmis sai. Ja kuna jooksurada viis kohe kastaniallee alla, siis oli kellal veelgi raskem :P Olin umbes 600m sibanud, kui lõpuks pilt ette tuli ja lisaks ajale ka marsruuti arvutama hakkas. Aga esimese kilomeetri ajaks tänu sellele müstiline üheksa-pool minutit (müstiline isegi minu kohta :D). Ülejäänud jooksuga olen rahul. Tunne oli mõnus, jaksu oli, tempo kujunes täpselt õigeks... Jooksin ümber A.LeCoq Arena. Koondnimetus: slaalom ümber porilompide. Ja vahepeal ühtlane veekiht. Nii ettenägelik ehitajatest teha pooleteistmeetrine katuseserv, kus all saab kuivalt olla vihma ajal. Ja siis paaris kohas servaalune kõnnitee niiiiiii vale kaldega teha, et vesi koguneb nagu suurde basseini. Ma muidugi avastasin selle veidi liiga hilja ka esimesel ringil. Ja nii seal siis plärtsutatud sai. Kui jalad juba täiesti märjad olid, siis oli isegi täitsa lahe. :)
Kokku siis jooksu veidi umbes kuus kilomeetrit (veidi vähem) ja aeg 35:20 http://connect.garmin.com/activity/118819856

Õhtul esimene ujumistrenn sel hooajal.
Mis ma oskan öelda. Õhtusöögist oli veidi liiga vähe aega möödas. Sarnaselt kevadise alustamisega sain poole tunni pealt kohutava peavalu. Vähemasti tean, et see peaks paari-kolme nädalaga mööda minema (sest on tingitud valest ventileerimisest ja ajaga ma harjun taas olukorraga). Olen päris algajate grupis ning seekord saan rohkem algõpet, kui kevadel. No vähemasti eile sain, sest oli asendustreener, kes ka alles alustab. Kui Liilian tagasi tuleb ja ise meid juhendama hakkab, siis eeldatavasti teeb ta veidi erinevad harjutused-koormused päris algajatele ja rohkem oskajatele. Subjektiivse hinnangu järgi tundub, et olen grupis umbes keskmine. Kiirust on vähe, tahtmist on parasjagu... :)
Mõnus oli tunnetada, et ma siiski mäletan veel, kuidas asi käib ja 25m järel ei olnud "suremise" või "lämbumise" tunnet. Oli hoopis minu suureks heameeleks mõnus vaba olemine.
Kui palju me ujusime, seda ei oska öelda - eelkõige tegime harjutusi jalgadele (rinnuli, selili, käed kõrval, käed üle pea, üks käsi ees jne.jne). Igas otsas 10 vette-väljahingamist. Nii palju pole ma vist veel kordagi vette mulistanud kui eile. :)

No comments:

Post a Comment