Monday, October 10, 2011

10.oktoober - Sulistamas

Ujumine.
Kõigepealt taas ääre peal korralik soojendus ning siis vette.
Soojenduseks oli 2*100m. Sellest 75m krooli ja 25m seliti krooli jalgu. Tunnistan ausalt - raske. Hingeldama ajas ja teist korda krooli lõpetades oli väga hea meel, kui servani jõudsin ja seliti keerata võis. Vähemasti sai sügavalt hingata ja kogu aeg tuli õhku. :)
Esimene ülesanne oli 4*100m. 25m vaid paremale poole hingamist, 25m vaid vasakule poole hingamist ning 50m üle kolme hingamist. Võimalikult järjest. Mina plaanisin iga 100m järel 3 vette-väljahingamist teha. Kuid kolmanda saja keskel pidas Liilian mind korraks kinni ja ütles, et ma ei tõsta küünarnukki piisavalt kõrgele (kui palju kordi ma seda juba varem kuulnud olen...) ja siis sealt lõpuni ujusin järjest. Hoolega küünarnukke kergitades. Seda ei tea, kas tuli paremini välja, aga noomida rohkem ei saanud. :)
Siis 6*100m krooli. Iga saja lõpus tuli pulssi kontrollida. Olin ilusti vahemikus. :) Ja mõnus oli. Viimase viiekümne meetri peal tundsin küll, et käed hakkavad väsima ja küünarnukk vajus jälle alla nagu alati.
50m suplust.
Ning siis punn jalgevahele ja "sculling". Sellel asjal ei pidavatki eestikeelset nime olema. 25m käed sirgelt üleval krooli asendis õrnalt "vehkida" (tegelikult ei tohtinud vehkida, aga ma ei oska seda siiski paremini nimetada), Siis 25m sama käed küünarnukist kõverdatult õlgade juures. 25m käed all ning 25m igahingamise vahepeal käed sujuvalt "ülevalt-alla".
Veel 50m suplust ja venitama.

Mõnusalt vässa. :)

No comments:

Post a Comment