Saturday, May 14, 2011

14.mai - Võistlushooaeg on algamas

Täna ujumine.

Meid oli palju. Meie rajal seitse inimest, teisel kuus. Aga kuna tänane trenn oli koondnimetusega "võistlused tulevad", siis treener naeris lõpus, et oleks pidanud meid tegelikult kõiki ühele rajale panema ja ühisstardi tegema. :D

Soojenduseks oli 12*50m. Paaritud korrad 25m krooli ja 25m selili jalgade tööd (käed üle pea) ning paaris korrad 25m krooli kiirenevas tempos ning 25m suplust. Kolmanda 50m peal tõmbasin korra kopsud mõnusalt vett täis - kulus paar hetke läkastamist, enne kui edasi kulgeda sain. Päris lõpuni ülesandega ei jõudnud - 10 kord sai lõpetatud, kui treener meid kokku kogus (sest kiirematel oli valmis) ja tunniülesannet seletama hakkas.
Kõigepealt 300m krooli kiirenevas tempos. Start anti ükshaaval mõnesekundilise vahega. Ning ennem loeti veel sõnad peale, kuidas käib ujumine (elik siis - kus rajal asetseda), kuidas käib möödumine... Kiiremad ees, aeglasemad järgi (et mitte kohe ummikuid tekitama hakata).
Järgnevalt tegid kiiremad edasi kolmesajaseid ujumisi, kuid meile, aeglasematele (keda minu piirituks üllatuseks oli rohkem) jäi distantsiks 250m. Seda siis nii, et 50m maksimumkiirusel, 100m kolmandas tempos, 50m neljandas tempos ja 50m kiirenevalt maksimumini. Lõpus pulsikontroll ning vette-väljahingamine, et veidi puhata enne viimast ülesannet.
250m kiirenevas tempos maksimumini.

Iseenesest distantsiliselt ei olnudki täna palju ujumist, aga ma olin ikka tõsiselt väsinud lõpetades. Ja samas rahulolev ka. Ma sain hakkama ja mul ei olnud "surm silme ees" vaid vastupidi - mõnus oli. Hea ja turvaline tunne oli.

Ning kui ma vahepeal olin kindel, et Jüri võistlus jääb siiski ära, siis... Panen vist ikkagi silmad kinni kui internetipanka lähen ja maksan osalustasu ära. Rattadistantsil ei ole ajapiirangut ka. Kus mul veel lastaks tund aega oma 15km vaikselt põristada. :)

Ning mille ma peaaegu unustanud juba olin - juuni alguses toimub Salomoni maastikumaraton ja me panime mehega end poolmaratonile kirja. Tea, kas peaks harjutama ka või. :D

No comments:

Post a Comment