Sunday, May 22, 2011

22.mai - Suvine nädalavahetus

Eile ujumine.
Njah... Kehv päev sattus.
Soojenduseks 300m. 50m kolmanda tempoga, 50m neljanda tempoga jne. Sellega sain hakkama.
Seejärel tempoujumine. Ette oli nähtud 5*100. Alguses minek teise tempoga, esimese basseinipikkuse lõpuks pidi juba kolmas tempo olema ning siis järjest kiiremaks ja kiiremaks ning viimane pool basseinipikkust maksimumiga. Esimese sada tegin ära, teisel maksimumini ei jõudnud - silmade eest läks kirjuks ja pilt kukkus basseinipõhja kaduma. Ronisin välja, käisin korraks dušširuumis külma vee all istumas. Sel ajal kui teised neljandat korda ujusid, tegin mina tühjal rajal treeneri soovitusel hästi vaikselt ja rahulikult sada meetrit, igas otsas hingates. Ning siis viimase sada tegin uuesti kaasa. Minu jaoks sai kinnitust fakt, et tempo ei ole ka ujumises minu jaoks. Ikka vaikselt ja rahulikult.
Ja siis tuli 5*100 krooli jalgu lauaga. Paaritud korrad veidi aeglasemalt, paaris korrad tempot arendades. Minu jaoks veidi mõistetamatu, kuidas krooli jalgu on võimalik tempokalt teha :D kuid eks ma siis sahmerdasin lihtsalt veidi rohkem.
Lõppu veel suplust ka.

Täna käisime perega jalgrattasõidul.
Algul unustasin kella tööle panna, nii et tegelikkuses sõitsime kokku umbes kolm ja pool tundi ning 21 kilomeetrit. Selle aja jooksul käisime ka pitsat söömas ning pojale uut kiivrit ostmas (vana sai tirtsuke endale). Poja valis endale punase kiivri - nagu tuletõrjujatel. :)connect.garmin.com/activity/87296020
Arvan, et tunnikese võib siit spordi alla panna küll - tempo oli väike, aga täitsa lahe oli.

No comments:

Post a Comment