Monday, May 16, 2011

16.mai - ujumises kiiremaks :)

Täna ujumine.

Soojenduseks 4*100m. 50m krooli, 25m selili krooli jalgu, 25m suplust.

Seejärel tunni ülesanne. Minul oli see 6*200m, nii et pulss oleks 28 (10sek). Vahele 30 sek vette-väljahingamist. Päris nii kiirelt, et pulss nii kõrgeks läheks, ma toime ei tulnud, kuid ujusin ilusti oma korrad ära ja proovisin olla kiirem, kui tavapärane rahulik ujumine. Pulssi võtsin seinakella järgi - sekundiosutit läbi prillide veidi raske jälgida, kui enam vähem tulid pulsid 27, 26, 25, 25, 25, 27.
Veidi oli veel aega, seestap rääkisin treenerilt välja, et ta võttis aega, kaua ma 300m ujun. Ta arvas küll, et tunni lõpp ja ma olen väsinud, aga ma ei tahtnudki ju mõisa peale ujuma minna. Lihtsalt veidi arusaama, et umbes mis ajaga ma selle maa läbin. Kui valmis sain, näitas stopper 7:13. Olen ülirahul, sest ise arvasin, et mul kulub mingi 10-2 minutit. Ja treener ütles, et arvestatavalt normaalne aeg. :)
Lõpetuseks 50m suplust ja välja venitama.

No comments:

Post a Comment