Tuesday, March 15, 2011

15.märts

Ilm oli ilus. Jooksma jõudsin küll täpselt päikeseloojangu hetkeks, kuid ikka oli ilus. Üllatavalt jahe. :)
Sõitsin Stroomi ning jooksin mööda kergliiklusrada Rocca-Al-Mare koolini ja tagasi (esialgu veel umbes 400m valesti ka - ei oleks ju minu moodi kohe õigesti minna :P ). Kell kahjuks pani pillid kotti. Joostes mõtlesin välja ka teooria, miks see juhtus: viimasel ajal käin ju ikka õhtuti jooksmas. Panen kella laadijasse, tõmban arvutisse info ja üsna kohe arvuti kinni... Aga kuna lauaarvuti läheb ööseks päris kinni, siis ju kell ka laadimiseks vajalikku elektrit ei saa. Ja kui ma hommikul arvuti jälle tööle panen, siis on üsna kohe laua all üks väike "suli", kes kella endale pätsab ja teise toa otsa sibab. Ning kui kella tema käest tagasi saan, siis panen selle laua peale - haardeulatusest eemale... Niimoodi on tõepoolest raske kella laadida. :)
Aga jooks oli mõnus. Üle väga pika aja oli ülihea joosta maapinnal, kus peaaegu puudusid lumi ja jää. Võib-olla olen ma endast liig heal arvamusel (hea ju kekutada, kui kell sõnu ümber lükkamas pole :P ), kuid mulle tundus, et minek oli täitsa "äge". Vaatasin kella ka jooksu algul ning korraks võttis ta pildi ette ka parklasse tagasi jõudes, seega tean, et jooksin umbes 32 minutit ning distants oli (eelnevat jooksu samal rajal uurides) umbes 5 koma millegagi kilomeetrit. Ehk siis minu viimase aja tempode valguses tõesti hea minek. :)

Nädalavahetusel Saaremaale. Ootan juba, äkki saame mehega kooski jälle üle pika aja tiirukese teha.

3 comments:

  1. Kas seal stroom-vabaõhumuusemi vaheline lõik siis juba lumest-jääst puhas ja asfalt särab vastu?

    ReplyDelete
  2. Oli mullegi paras üllatus, aga see kergliiklustee oli kohe päris ilus. :)

    ReplyDelete
  3. woww, peab asja siis ise ka lähemalt uurima minema!

    ReplyDelete