Wednesday, March 30, 2011

Triatlonimõtted unustusehõma?

Sportlik päev. Pojale väikese eelkingitusena eksprompt-reisike Soome. Külastasime Idakeskuse ujulat (või on see siis nüüd veekeskus... hmmm? ). Seega ennelõunal tegelesin sulistamisega. Pool tundi võib sellest kirja panna trennina. Kuid ega see mitte-trenn kergem polnud. Kaks suslikut, kellele järgi joosta, keda aidata, kellega torust alla lasta (mina, kes ma kardan veetorusid :P ) jne. :) Veel "huvitav" juhtumine tänasest, mis pani mind mõneks hetkeks tundma täielikke eitamistundeid triatloni suhtes. Nimelt on seal ujula 50 meetrine. Ning poole basseini peal toimub sirge langus 1,5m pealt 4m peale. Esimest otsa ujudes sõna otseses mõttes kostus vist pidurikrigin, kui ma selle serva ületasin. Sulistasin ja üritasin seina pealt märke vaadates aru saada, kui sügavasse vette ma siis nüüd sattusin. Mis seal salata - hirm oli ka. Aga hirmust rohkem ehmatas mind see, et mul hakkas halb... Sõna otseses mõttes... Selle sügaviku kohal hakkas pea ringi käima, kõrvus kohisema... Mees ütles selle kohta, et vesi tekitab nii suures sügavuse korral juba teleobjektiivi efekti. Ja kuna mu "tasakaalukeskus" ei ole just kõike paremini arenenud (mul hakkab kiige peal halb näiteks), siis see tõmbas koostöös hirmuga pildi eest ära. Igatahes kaks ringi ujusin niimoodi, et sügaviku kohal hoidsin silmi kinni ning hingamise ajal vaatasin ning korrigeerisin oma liikumissuunda, et ikka rajal õiges ääres olla... Treener ütles õhtul, et Kalevi bassein pidi samasugune olema ja sama sügav ka. Soovitas mul lauaga sinna mulistama minna ning proovida see hirm kõrvade vahelt välja ajada. :D Õhtul siis ÜKE Pirksaarega. Oli tore, oli raske, oli mõnus, oli naljakas ning kestis kaks tundi. Seltskond oli ülisuur (tavalisega võrreldes) ning nalja sai palju. Mitmeid toredaid inimesi nägin. :) Jooksu oli suht vähe, jooksuharjutusi ning lihasharjutusi palju. Vaheldumisi ning tõhusad. Kõhulihaste harjutused mulle täna meeldisid. Olid sellised "ebatraditsioonilised" - väsitavad ja tõhusad, kuid ma oskasin neid kaasa teha. Praegu istun jalad voodil ja naudin mõnusat surinat. :)

No comments:

Post a Comment