Saturday, March 26, 2011

26.märts

Ujumine.
Esmaspäevaga võrreldes nagu öö ja päev.
Ei teagi, kas süüdistada külmetust või emotsioone (üks rumaluke vaatas "Klass - elu pärast..." esimest osa enne ujumaminekut. Filmi ennast pole kordagi vaadata suutnud, nüüd siis pooleldi sundisin end seda vaatama, et aru saada, mis toimus ja... No ma ei saa, elu ei tohi ju selline olla... :( ), aga pea lõhkus valutada ja isegi viiskümmend meetrit oli liiga pikk. Õhku ei olnud. Tunne oli nagu kalal kuival (ärge küsige, kust ma tean, mida kala kuival tunneb :D ).

Soojenduseks 400m. Sellest siis 50m krooli, 25m delfiini jalgu lauaga, 25m konna jalgu lauaga - ning seda seeriat neli korda. See oli plaan. Kõigepealt ei saanud ma aru, mis asjad on "delfiini jalad" :P ja ei olnud palju abi, kui kohale jõudis. Esimeses seerias väänlesin kuidagi teise basseini otsa (rekordiliselt aeglase ajaga) ning siis proovis treener tõsist nägu teha ja ütles, et ma võin delfiini asemel ka lihtsalt krooli jalgu teha. Tegingi. Ning konna jalad... Eks ma mingile armetule kullesele sarnanesin seal vees, aga vähemalt liikusin veidikenegi edasi.
Seejärel oli 2*50m+50m+200m+50m+50m. Tundub keeruline, tegelikult lihtne. 50m krooli, 50m krooli jalgu lauaga, 200m krooli käsi puntsuga, 50m krooli ja 50m krooli jalgu lauaga. Vette-väljahingamine ning sama ring uuesti.
Lõpetuseks suplus 50m. Oleks jõudnud teise 50 veel teha, kuid siis kippus peavalust pilt virvendama ning ronisin parem heaga välja.

Endiselt keeran õlgu liiga palju üles alla ning ei tõsta küünarnukki korralikult. :S
Igatahes loodan, et esmaspäeval saab palju parem taas olema.

No comments:

Post a Comment